Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 470.

  • Benutzer-Avatarbild

    Selam Bunun icin Recuva isimli programi kullanabilirsin belki geri getirmeye basarirsin. Orada dosyasi nereden sildigigini falan secersen daha kolay bulabilir. Resim tarzi seryleri geri getirmekte zorlaniyor ama not yazilarini falan geri kurtarabiliyorsun denemeni öneririm.

  • Benutzer-Avatarbild

    Merhaba Arkadaslar, Sorunlari halletmek icin ekip calisiyor denemeler falan sürüyor yakinda düzelecektir. Tam bir süre veremesemde yakinda düzelecek Düzelincede kayip ve zararda oldugunuz 7 gün önümüzdeki sali günü hesabiniza eklenecektir. Birsonraki saliya kadar speed sorunlari cözülmüs olacaktir

  • Benutzer-Avatarbild

    Merhaba arkadaslar, Birkac düzeltme yapayim Suanda Hiz hileleri kapali hala üzerinde calisiliyor yakinda düzelecek Düzelincede markete giderken movespeed kapanacak, bu sayede birkac hata ve sorun önlenmis olacak. Cok yakinda güzelecegini söyleyebilirim

  • Benutzer-Avatarbild

    Donma problemi

    UgurBey - - Genel

    Beitrag

    Tekrar söylüyorum nezamandir botu kullandiginin pek bir önemi yok artik üstelemeyi birak rica ediyorum. Üslubun benimde hosuma gitmedi bende senin konusma tarzina göre konustum. Ayrica bende Isvicrede 1. sinif Elektirik Mühendisligi ögrencisiyim ve 2 Yildirda Fransizca egitimi aliyorum anlayacagin benim yazilim kodlarini bilip bilmemek gibi veya gelecekle ilgili bir derdim olmayacak ilerde. Su forumda yardim etmek icin ugrasmamin sebebide insanlara yardim etmeyi sevmem ve bunun beni mutlu etmesi…

  • Benutzer-Avatarbild

    Yani ip ban atacaklarini sanmiyorum bunca senedir bob kullanirim daha 1 kere oyuna girisim tamamen engellenmedi. Olay söyleki bir kere banlandiktan sonra ip adresin ve banlanan hesabin mail adresi kontrol edilir, bir süre sorun bulunmaz ise bi yerden sonra unutulmaya baslanir. Mail adresine acilacak her hesap takibe alicaktir ama ip adresin sürekli takip edilecegini sanmiyorum. Hic olmadi internet saglayicini arayip yeni bir ip adresi talep ettigini söyleyebilirsin.

  • Benutzer-Avatarbild

    Selam @electrobey Yani bunu yapan kisi cok suan girersen bircok sitede 30 level hesap satildigini görebilirsin bunu yapmak icinde hesapta hile kullanmana gerek yok 30-35-40 level bir hesaba birde araci olacka hesaba ihtiyacin var araci hesap grubu kurduktan sonra diger düsük levelleri rahat birsekilde kasabilirsin onlarda herhangi bir hile acik olmadigi icin banlanmayacaktir. Sicilleride temiz kalacaktir. En fazla banlanirse ss den hile kullanip digerlerini kastiran hesap banlanir.

  • Benutzer-Avatarbild

    Selam Hesap onaylanmadi diyorsa zaten bunu analtmama gerek yok mail yolu ile hesabi aktive ediceksin diger konuya gelicek olursa bazi premium ve sürekli güncellenen vpn ler disinda cogu engellenmis durumda yoksa olayin yurt disi veya yurt ici ile alakasi yok bizzat bende yurt disindan giris yapiyorum sorunsuz tr serverina.

  • Benutzer-Avatarbild

    @K1LL3R Lütfen sorunu 1 konu altinda yaziniz. 2 konuyada yazman daha önce görülmesini saglamayacak. Zaten sen mesaj yazinca bize otomatik bildirim geliyor ki bende mesajina yorum yaptim.

  • Benutzer-Avatarbild

    Donma problemi

    UgurBey - - Genel

    Beitrag

    Acikcasi üyeliginin ne kadar eski oldugu birsey degistirmiyor, sonuc olarak herkezle ayni botu kullaniyorsunuz. Diger kapatilan özelliklere gelicek olursak yanlis degilsem düne kadar bazi serverlarda kullaniliyordu oralardada suanlik kapatildi. Tabiki bu tutum sizi gereksiz zaman kaybina sokmak degil, yani öyle bir sitem ediyorki bazilari sanki biz bilerek engelliyoruz sizin isinizi. Bugüne kadar nezaman bir kaybiniz olduysa verdik birileri gibi hileyi satip ne yaparsan yapda diyebilirdik ki kim…

  • Benutzer-Avatarbild

    Donma problemi

    UgurBey - - Genel

    Beitrag

    Arkadaslar bu sorunlari Tr deki yeni serverlarda yasiyor olabilirmisiniz?

  • Benutzer-Avatarbild

    M2-Bob oyuna girmiyor

    UgurBey - - M2Bob'a Bagli Sorunlar

    Beitrag

    Selam @tayfunkm20 Söyle anlatiyim bu hata ya dosya icerisinde hile yada baska server dosyasi falan filan olunca meydana geliyor. Bunu düzeltmenin 2 yolu var eskiden biz direk PatchUpdater.exe yi admin olarak calistirip girerdik ve düzelirdi. Artik calismiyor olabilir eger calismaz ise metin2 yi bastan indirirsen sorunun düzelecegini garantileyebilirim.

  • Benutzer-Avatarbild

    Arkadaslar Halabayanin diger konuya yazdigi gibi Serverda yapilan bir degisikli nedeni ile sorun yasaniyor bunun üzerine birde siz sorun yasamayin diye devre disi birakildi yakinda acilacaktir tekrardan.

  • Benutzer-Avatarbild

    Arkadaslar Halabaya söylemis zaten suan slait üzerinde calisiyor diye. Bu sizin güvenliginiz icin devre disi birakmis oldugunu umarim anlamissinizdir calismamasi bi yana ban yemenize sebep olacak birsey bile olabilir. Yani biraz sabir gerekli tam zaman veremiyoruz.

  • Benutzer-Avatarbild

    M2-Bob oyuna girmiyor

    UgurBey - - M2Bob'a Bagli Sorunlar

    Beitrag

    Metin2 yi manuel olarak baslat ve patch atmasini sagla. Eger yine olmaz ise metin2 yi temiz tekrar indir. Bu sorun botla cok fazla giris yaptiginda oluyor. Dur tahmin ediyim uzun süredir sadece botla girisoyrsun oyuna Bu yüzdende oyun kendini dogru düzgün hic güncelleyemiyor.

  • Benutzer-Avatarbild

    Baska bir konuya yazdim bizzat sorunu yasayamadigim icin tüm botlari deniyorum dedigin gibi pazar botundada sorun bulamadim farmi bilerek sona sakliyorum direk video cekicem bakalim bende olucakmi daha önce denedim olmadi sorun.

  • Benutzer-Avatarbild

    Donma problemi

    UgurBey - - Genel

    Beitrag

    Yani bende öyle düsünüyorum ve dedigim gibi denemelere basladim. Ben denemeyi tr de yapiyorum bu arada. Simdiye kadar levelbot, pazar, buff, search, fisch botta sorun bulamadim. Farm botu bilerek sona sakliyom onda sorun var dedeiginiz icin. Sorunu direk video cekipde adabilirim slaite.

  • Benutzer-Avatarbild

    Otomatik Giriş Yapmıyor

    UgurBey - - Türk

    Beitrag

    Selam Arkadaslar, Anladigim kadariyla Baglanti sorunu cekiyoruzsunuz. Yani hicbir korumanin baglantinizi kesecegini sanmiyorum böyle birsey olsa hata derdi siz baglantida kaliyorsunuz. Botla ilgili olup olmadigini bilemiyorum hangi pvp oldugunu söylerseniz bakariz ismini bana özelden veya skype dan yazinki ona göre bakalim burdan isim vermeyin hic.

  • Benutzer-Avatarbild

    Donma problemi

    UgurBey - - Genel

    Beitrag

    bide yeni versionla deneyin bakalim

  • Benutzer-Avatarbild

    Selam @Eien Dün gelem güncellemeyi kullanmayi denedinmi`?

  • Benutzer-Avatarbild

    Kounda kurallara aykiri birsey yapmis olabilirsin, aksi taktirde hot to make tarzi paylasimlar asla kaldirilmaz tekrar paylasimda bulunabilirsin istersen.