Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 60.

  • Benutzer-Avatarbild

    KIZILPENCE BAKAR MISIN HOCAM. ÖNEMLİ

    kenjie - - Teknik Sorunlar

    Beitrag

    Zitat von KIZILPENCE: „@kenjie O sorun herkeste var evet onu bildirdik çözüm bulacaklar.“inş. çözerler bu sorunu bayadır bu sorun mevcut çok can sıkıyor valla

  • Benutzer-Avatarbild

    KIZILPENCE BAKAR MISIN HOCAM. ÖNEMLİ

    kenjie - - Teknik Sorunlar

    Beitrag

    Zitat von KIZILPENCE: „Malesef exp kazanımı içeriğiyle alakalı birşey yapılamaz cpu olayına önlem için pc başında oluyorsanız ve ya olmuyorsanız farketmez 3 4 saatte bir karakterlerin hepsini kapatıp açın 1 karakter ilk 10 dk açık durdugunda 300.000 kb ile devam ediyorsa 3 4 saat sonra 500 550k ya kadar ulaşıyor 1 karakter boyutunun 2 katına yani ona göre ayar çekerseniz bilgisayar donma kasma sorunu yaratmaz. Elle müdahale şart yani.“ Hocam sürekli pc başındada olamıyoruzki geceden sabaha kadar…

  • Benutzer-Avatarbild

    KIZILPENCE BAKAR MISIN HOCAM. ÖNEMLİ

    kenjie - - Teknik Sorunlar

    Beitrag

    ya baba bu donma olayı çok can sıkıyor ya. 2 çarı farma bırakıyorum biri donarken diğeri 10 15 saat devam ediyor şişme olayıyla alakalı değil bence

  • Benutzer-Avatarbild

    bilgisayar sorgulama

    kenjie - - Genel

    Beitrag

    amd ye basvurmayın derim benim ekran kartı amd o bile sorun çıkartıp mavi ekran verebiliyor

  • Benutzer-Avatarbild

    ARTAN BAN OLAYLARI

    kenjie - - Genel

    Beitrag

    açılan ban konularına baktıgımda ban yiyenlerin çoğu turkey serverinde oluyor. diğer serverleri salmış durumdalar bütün avcılar oraya toplanmış anlaşılan:) ben kalabalık olmayan sakin bir serverde oynuyorum 4 5 aydır bir kez dahi ban yemedim yemem de inşallah :)) oyundan atma sorununu tetikleyen şeyler şunlardır saldırı hızı ve mob on click seçenekler aktif oldugunda tekrar tekrar oyundan atıyor bunları kapatmak çözüm olmadıysa internetiniz de bir sorun olabilir modem ayarlarından kanal değiştir…

  • Benutzer-Avatarbild

    Metin2 ip ban yememek için ne yapılabilir

    kenjie - - Genel

    Beitrag

    bu konu hakkında halıhazırda bir sürü konu var. sağ üstten aratarak bulabilirsin

  • Benutzer-Avatarbild

    hi @Slait client freezing problem continues l'll give you a few tips on the issue when l started the game sometimes it starts like this Metin2Client (32) bit (2) when it starts like this freezing problem after a while you know when you look at the photo i.hizliresim.com/ZOD7Lz.jpg

  • Benutzer-Avatarbild

    botum boşa gitti pvp icin satın aldım

    kenjie - - Türk

    Beitrag

    arkadaşlar bildiğim kadarıyla herhangi bir türk pvp diyelim konu açıyorsunuz konuya 5 premiumli üye destek verirse slait o istenilen serverde hileyi çalıştırma imkanı sunuyor

  • Benutzer-Avatarbild

    Anti Ban

    kenjie - - Teknik Sorunlar

    Beitrag

    slm anti banda işaretlediklerin sadece botu başlattığında çalışır misal olarak levelbot kullanıyorsun diyelim start vermedikçe çalışmaz o seçenekler

  • Benutzer-Avatarbild

    @Halabaya hocam paylaştığınız rotaları track olarak nasıl indirebilirim? linke tıklıyorum da track olarak göremiyorum jpg olarak indiriliyor sanırım

  • Benutzer-Avatarbild

    aynı olay benimde başıma geliyor ara sıra sadece bob tamamen kapanıyor masaüstüne atıyor

  • Benutzer-Avatarbild

    BOTU KULLANMAYI BIRAKTIM BAN YERMIYIM ACABA ?

    kenjie - - Genel

    Beitrag

    kardeş ban yemezsin merak etme bot attıgın hesaplara girme yeter

  • Benutzer-Avatarbild

    BOTU KULLANMAYI BIRAKTIM BAN YERMIYIM ACABA ?

    kenjie - - Genel

    Beitrag

    asıl çarınla hile kullanmadıysan bir sorun olmaz gireebilirsin

  • Benutzer-Avatarbild

    arkadaşlar nasıl indirebilirim biri yardımcı olabilirmi

  • Benutzer-Avatarbild

    Gameguard hatası

    kenjie - - M2Bob'a Bagli Sorunlar

    Beitrag

    pöfss gene basladi gameguard

  • Benutzer-Avatarbild

    ya arkadaşlar bu runtime error hatasını sık sık alıyorum. sizdede var mı aynı sıkıntı

  • Benutzer-Avatarbild

    bilgisayarı performansa yönelik ayarlamanız gerekiyor o zaman 1. bilgisayarıma sağ tıklayın özellikler diyin gelişmiş sistem ayarları > performans yazan kısmın altındaki ayarlara tıkla en iyi performans için ayarla diyip ok de 2. sağ altta şarj simgesine sağ tık > güç seçenekleri > yüksek performansı seçiniz 3. oyun içi ayarlardan bütün herşeyi gizleyin pazarı göster ismi göster gibi seçenekler hepsi kapalı olsun 4. amd ekran kartı kullanıyorsanız masaüstüne sağ tıklayıp ayarlar kısmından perfor…

  • Benutzer-Avatarbild

    driverlerini kontrol et

  • Benutzer-Avatarbild

    m2bob ıyıce zıvanadan cıktı

    kenjie - - Genel

    Beitrag

    ​[TR) GF servers the bot does not work well konunu linkide bu girip yazın problemleri

  • Benutzer-Avatarbild

    m2bob ıyıce zıvanadan cıktı

    kenjie - - Genel

    Beitrag

    arkadaşlar bütün hataları bir konuda topladım gelipte destek çıkanınız olmadı malesef. slait konuya defalarca dönüş yaptı problemin nasıl oluştuğunu anlatamadık diye. aynı hataların ceremesini çekiyoruz