Ankündigung [ByeBye] 123klo leaves the Team

[ByeBye] 123klo leaves the Team

Everything started 5 years ago when SandMann invited me to take part in his beta of his bot "NOEMT2"(SayNoToEasyMetin2). Later Slait joined and they founded m2bob. From the beginning of m2bob I was responsible for the board1.0 and later board2.0 (todays version). I also structured and organized this board and today it is very similar to the past version with some usefull changes and extensions.

But it is time to say goodbye because in August there will start a new chepter in my life: First I will start my apprenticeship and some month later I will start my studies (dual studies). I decided to go this way without metin2 which I did not play since 2 years.

My last gift is the "m2bob Chat-Command Python extension" which allows you to execute some usefull python fragments via writing a command to the chatline. I also will give 3 Keys away:

Riddle: you can get the first key (28days) when you solve my riddle (just klick here). When nobody solved this riddle until the 01.08, I will randomize this key as well ;)
      Raffle: just post something nice in this Thread. I will randomize the winner for the other 2 Keys (30d) on the 01.08.

Thanks for the great 4 or rather 5 years and I wish much success for this project in the future :)

Spoiler anzeigen
      Alles begann vor 5 Jahren, als SandMann mir angeboten hat an der Beta für seinen Bot "NOEMT2" (SayNoToEasyMetin2) teilzunehmen. Später kam Slait als Entwickler dazu und sie arbeiteten zusammen an M2bob. Vom Anfang an war ich für das erste Forum und später das zweite Forum verantwortlich (so wie es heute ist). Ich habe es außerdem organisiert und strukturiert und ist heute dieser Version, bis auf ein paar nützliche Änderungen und Erweiterungen, noch ziemlich ähnlich.

Trotzdem ist es Zeit Abschied zu nehmen, weil im August ein neues Kapitel in meinem Leben starten wird, weil ich mit einer Ausbildung beginnen werde und ein paar Monate danach mein Studium (duales Studium) noch dazukommt. Ich habe mich entschieden diesen Weg ohne Metin2 zu gehen, was ich eigentlich eh seit 2 Jahren nicht mehr gespielt habe.

Mein letztes Werk ist die "m2bob Chat-Command Python" Erweiterung, welche es möglich macht kleinere Python Funktionen/Skripte mit Chat Eingaben auszuführen. Außerdem werde ich 3 Keys weggeben:

Rätsel: du kannst diesen Key bekommen (28days), wenn du mein Rätsel löst (hier klicken). Wenn keiner mein Rätsel bis zum 01.08 löst, werde ich den Key ebenfalls verlosen ;)

Verlosung:
      schreib irgendwas netts in folgendem Thread. Ich werde die 2 bzw. 3 Gewinner am 01.08 nach meinem Urlaub auslosen

Danke für die großartigen 4 bzw. 5 Jahre und ich wünsche diesem Projekt noch viel Erfolg in der Zukunft :)

Spoiler anzeigen
      Totul a început acum 5 ani când SandMann m-a invitat să iau parte
      la versiunea beta a bot-ului său ”NOEMT2”(SayNoToEasyMetin2).Mai târziu,
      Slait s-a alăturat, și au fondat m2bob. Încă de la începutul lui m2bob
      eram responsabil de board-ul 1.0 și mai târziu de cel 2.0 (versiunea de astăzi).
      Am structurat deasemenea și organizat acest board, iar astăzi este foarte
      similar cu versiunea din trecut cu câteva schimbări și extensii folositoare.

Dar este vremea să spun ”la revedere” deoarece în August va începe un nou
      capitol din viața mea: În primul rând îmi voi începe studiile, iar câteva luni
      mai târziu voi începe alte studii (în paralel). Am decis să merg pe calea
      aceasta fără metin2 pe care nu îl mai joc de 2 ani.

Ultimul meu cadou este "m2bob Chat-Command Python extension" care vă
      va permite să executați niște fragmente de python foarte folositoare
      scriind o comandă în chat. Deasemenea voi oferi 3 Key-uri:

Ghicitoare: Puteți primi primul key (28 zile) dacă îmi veți rezolva ghicitoarea
      (doar click aici). Dacă nimeni nu o va rezolva până în data de 01.08,
      voi oferi la întâmplare acest key deasemenea. ;)

Tombolă: Doar postați ceva în acest Thread. Voi alege la întâmplare
      câștigătorul celorlalte 2 key-uri (30 zile) pe data de 01.08.

Mulțumesc pentru cei 4 sau mai bine 5 ani minunați, și vă urez mult succes
      la acest proiect în viitor :)

Spoiler anzeigen
      Comming Soon!

King Regards,
      123klo

You like my work? Support me and

Dieser Beitrag wurde bereits 5 mal editiert, zuletzt von „Vladimir“ ()

We could always count on you and you were a big aid for us, we won´t forget that and you are always welcome in our forum ;)
      We are very sad about your decision, but on behalf of the whole M2Bob-Team I want to thank you for many years and wish you all the best for your studies!

If you want to support the work of us, please renew/activate your uploaded.net premium account with the following link:
      >>> ul.to/ref/13987238 <<<