M2bob ile alakalı bir durum.

      M2bob ile alakalı bir durum.

      m2 bob ile oyuna girmediğimde oyun normal durumda, m2 bob ile girince pencere kopyalama yapıyor mesela mesaj kutusu var kaydırıyorsun takılıyor kopyalarını çıkarıyor aynısı windowsta da oluyordu o tarz bi sıkıntı var ve antibanda birisinin yanında normal davranı seçince oyun takılıyor. Bunun dışında sıkıntı yok.
      bendede var aynı senin dediğin problem ve güncelleme yükledim düzelmedi sende düzeldimi acaba bugün bütün gün onal uğraştım dolanmadığım yerli yapancı forum kalmadı pcye format bile attım 2 gün önce sildim yedinden yükledim bugün hiç bir şey fayda etmiyor senin problem tam aynısı bence fixlenmemiş hata sanırsam pazar kuramıyorum bırak pazarı oyuna girmemle kitleniyor bazen defalarca açıyorum düzeliyor tam pazar kurucam yine takılıyor yarısında bunun bir çözümünü bilen varmı acaba denemediğim yazılım sistem de değişiklikler ( ekran kartı,ram,termal macun,power,wsws) ama nafile sistemsel değil fiksri olan arkadaşlar yardımcı olursa sevirim teşekkürler

      baran2005 schrieb:

      bendede var aynı senin dediğin problem ve güncelleme yükledim düzelmedi sende düzeldimi acaba bugün bütün gün onal uğraştım dolanmadığım yerli yapancı forum kalmadı pcye format bile attım 2 gün önce sildim yedinden yükledim bugün hiç bir şey fayda etmiyor senin problem tam aynısı bence fixlenmemiş hata sanırsam pazar kuramıyorum bırak pazarı oyuna girmemle kitleniyor bazen defalarca açıyorum düzeliyor tam pazar kurucam yine takılıyor yarısında bunun bir çözümünü bilen varmı acaba denemediğim yazılım sistem de değişiklikler ( ekran kartı,ram,termal macun,power,wsws) ama nafile sistemsel değil fiksri olan arkadaşlar yardımcı olursa sevirim teşekkürler


      Bende düzelme oldu kardeş ama şöyle bende oyun hiç açılmıyordu updateden sonra açılmaya başladı ama bu sefer insan olan yere gidince ve antibanda birisinin yanında normal davranı seçince oyun takılıyordu. Ben hatta bu yüzden ban yedim :D çünkü cidden sürekli birinin yanında normal davranınca oyun donuyordu. Bende tiki kaldırdım ban yedim neyse sorun şu ki update bazı sorunları çözdü ama hala sorunlar mevcut. Düzeltileceğini düşünüyorum bunu ingilizce bir şekilde konu olarak açabilirim ilerde. Şuan tek sıkıntı birinin yanına gelince ve normal davranınca ( antibanda en üstteki tik) oyun donuyor. Bu da bizim oyunu oynamamıza engel oluyor sürekli oyuna bakma gerekliliği yaratıyor.

      EDİT: Gelecek güncellemede yeniden oyuna başlayacağım o zaman düzelme olmazsa konu açacağım.
      Arkadaşlar çözümü sunuyorum size diğer forumlarda araştırdım. 7.3.3 versiyonu kullanın sorun düzeliyor pwp serverlere güncelleme getircez derken gameforge sunucularındaki oyuncuların botunu mahvediyorlar burdan deva edin , kimseden de medet ummayın.
      m2bob.site88.net/Archives/M2Bob - Version 7.3.3.rar
      zararlı uyarısı filan verecek zorla da olsa indirin sadece içindeki m2bob.exe yi ve m2bob.dll yi almanız yeterlidir farkındaysanız sadece güncellemelerde bunlar değişir iyi oyunlar.
      Metin2 oynamak M2Bob'la güzel :thumbsup: