Pet Yavrucuk Çağırma Pyhton Kodlama

      Pet Yavrucuk Çağırma Pyhton Kodlama

      Merhaba arkadaşlar forumda çok isteniyordu bu bende bugün birazcık uğraşla bunu yaptım ve gayet başarılı oldu ch atıldıgında oyundan attığında vs otomatik pet ve yavrucuk çağırıyor

      Quellcode

      1. import constInfo,chat,thread,player,time,app,net,chr,dbg,ui
      2. ### Ayarlar ###
      3. SLOT_COUNT = player.INVENTORY_PAGE_COUNT*player.INVENTORY_PAGE_SIZE
      4. PLAYER_NAMES = ["İsim Girin",] ### -> Kullanmak İstediğiniz Karakter Adını Girin
      5. ### Ayarların Sonu ###
      6. def StartUseItem():
      7. net.SendItemUsePacket(0) ### -> Envanterin 1.Slotu
      8. net.SendItemUsePacket(1) ### -> Envanterin 2.Slotu Eğer Bir tane Kullnacaksanız 1 Yazan Yeri Boş Bırakın
      9. chat.AppendChat(3,"[m2bob] Pet Başarıyla Çağırıldı" )
      10. if chr.GetName() in PLAYER_NAMES:
      11. thread.start_new_thread(StartUseItem())


      Bu Kodu \Resources\Scripts içindeki user_script_execute_ingame.py içine yapıştırıp oyuna girebilirsiniz sadece isim girdiğiniz karakterde çalışır.
      Karakter öldüğünde tekrar çağırmaz bunun için şehirde başlama yı seçerseniz hiç bir sorun olmadan petleri çağırır.

      Herkese iyi boblamalar
      Hepsi bir şaka!
      Değer verilen ve uğruna mücadele edilen her şey...
      Hepsi devasa, kaçıkça bir şaka!
      Öyleyse neden komik tarafını görmüyorsun?
      Neden gülmüyorsun?

      Dieser Beitrag wurde bereits 4 mal editiert, zuletzt von „fanki53“ ()

      @KIZILPENCE Rica ederim faydam dokunduysa ne mutlu bana. Ben şuan bunu kullanıyorum hiçbir sorun yok deneyen arkadaşlarda yorum olarak geri bildirim yaparlarsa memnun olurum.
      Hepsi bir şaka!
      Değer verilen ve uğruna mücadele edilen her şey...
      Hepsi devasa, kaçıkça bir şaka!
      Öyleyse neden komik tarafını görmüyorsun?
      Neden gülmüyorsun?