Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-9 von insgesamt 9.

  • Benutzer-Avatarbild

    M2bob FREE VERSİON SÜRESİNİN AZALTILMASI <

    ilkay26 - - Genel

    Beitrag

    Freenin amacı zaten botu denemek değil mi? Neden 24 saat kullanıma açık ki? Her hesap için toplamda 2 saat gibi bir kısıtlama gelebilir bence.

  • Benutzer-Avatarbild

    ücretsiz sürümü indirip deneyebilirsin

  • Benutzer-Avatarbild

    Search bot

    ilkay26 - - Öneriler

    Beitrag

    Searchbot kullanırken client kapanmasın da başka bir şey istemiyorum ben açıkçası...

  • Benutzer-Avatarbild

    M2Bob Ban Olayları

    ilkay26 - - Genel

    Beitrag

    Kapatsınlar konuyu abi milletin ego tatmini ve hava atma bölümüne döndü resmen...

  • Benutzer-Avatarbild

    Free sürümü botu daha önce satın almamış kişilerin deneyip görmesi için kaldırmıyorlar. Kaldırılmasa bile en azından günlük kullanımı 1 saat gibi küçük sürelere düşürülse güzel olur diye düşünüyorum.

  • Benutzer-Avatarbild

    Arkadaşlar bildiğiniz üzere yang satmamız için oyunu botsuz oynayan ve para yatıran oyunculara ihtiyacımız var. Oyunda botsuz oyuncu kalmazsa yang satacak kimsemiz kalmaz ve sistem çöker. Sizden ricam lütfen aynı slotta bütün chlere bot kurmayınız. Düşünsenize bir serverda yeni başlayıp 20lv olup 2. köye gitmişsiniz. Güzel exp kasılan slotların hepsinde 6ch de de bot var.Madem bu kadar bot var oyunu bırakayım dersiniz. Bu adam sizin ileride yang satacağınız oyuncu olacaktı belki de. Diyeceğim o …

  • Benutzer-Avatarbild

    M2Bob Ban Olayları

    ilkay26 - - Genel

    Beitrag

    An itibari ile ben de ip ban yedim. @KIZILPENCE forumda "yang bug'ı var" şeklinde söylemlerde bulunanlara yaptırım uygulanmasını talep ediyoruz. Bug'ı bulan kullanır burda bug var diye söyleyip yönetimi işkillendirmez zaten. Olan bize oluyor.

  • Benutzer-Avatarbild

    Oyundan tanıdığım ve sevdiğim bi abimin başından geçeni yazayım buraya, konuyla ilgili olduğunu düşünüyorum. Bu abim hayatında bot kullanmamış hesapları tamamen temiz, 6-7 adet farklı +100 seviye karakteri bulunmakta. Kendisine uygun fiyattan okey kutsama vb satardım. Bir gün bu okeyleri stokladığı hesabı ban yiyor, sebebinde ise aynı bağlantı kullanılarak bot hesap ile ticaret yapmak. Adamın +200 wonluk stoğunu banlıyorlar. GA ların biri farketti ve banladı kanaatimce

  • Benutzer-Avatarbild

    Zitat von simyadelisi: „@asilcan bendede aynı sorun tüm clientler şehirde kapanıyor ch1 de oluyor sadece ch2de sıkıntı yok“ Hocam ch1 de botsuz oynadığımız hesaplar da kapanıyor, ch1 sorunu bottan değil oyundan kaynaklanıyor