Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 205.

  • Benutzer-Avatarbild

    M2Bob Ban Olayları

    Rurouni55 - - Genel

    Beitrag

    1 hafta ara vereceğim zaten insan yoruluyor hergün aktar sat aktar sat. biraz hem banlar durulur.

  • Benutzer-Avatarbild

    M2Bob Ban Olayları

    Rurouni55 - - Genel

    Beitrag

    az önce ip ban yedim. pazar hesabında sıkıntı yok hemen aktardım tl olarak :DD

  • Benutzer-Avatarbild

    M2Bob Ban Olayları

    Rurouni55 - - Genel

    Beitrag

    Zitat von tando: „bugün 18 clientimden 1 saat önce sadece 3 tanesi ban yedi ve onlarla birlikte eski botlarım ve pazar hesaplarımda ban yedi yani ticaret bağlantısı olan tüm hesaplar fakat 1 tane daha bariz ticaret yaptığım hesap var o ban yememiş hala levelbotta aktif duruyor acaba onuda banlarlar mı yoksa banlayacaklarını banladılar mı? 15 hesap devam ediyor onların hala ban riski olabilirmi benim anladığım ip ban atmadılar sadece yang sattığım pazar hesaplarını ve onla ticaret yaptığım tüm he…

  • Benutzer-Avatarbild

    Okey Card Game - Bot

    Rurouni55 - - Python scripts

    Beitrag

    Bot is working very nice for me. I use it manually by python loader. but there is a bug end of game. if it could win it doesnt open last cards and that lowers chance of getting gold or silver. i know you didnt make this but you know python dont you @Slait can you or your team fix this?

  • Benutzer-Avatarbild

    M2Bob Ban Olayları

    Rurouni55 - - Genel

    Beitrag

    Zitat von erenbt: „Gençler durumlar ne alemde?“ benim 12 hesap 3 gündür aralıksız çalışıyor problem yok henüz. şimdi bunu dedim diye banlanır kesin

  • Benutzer-Avatarbild

    Zitat von NKIFA: „Acc creatorden açılan hesapların ban yediği falan yok bizde kullanıyoruz creator geldiğinden beri metin2 sitesine girmişliğim yoktur. Siz seri şekilde açarsanız ban yersiniz bir ip den 2 tane açsanız da creator kullanmışsınız kullanmamışsınız fark etmiyor şahsen ben sürekli acc creator kullanıyorum bir sorun yaşamıyorum.“ yarın acc cretor ile oluşturup göstereceğim videoyu 5 dakika içinde ban yiyecek. şimdi botlar açık ip değiştir uğraşmak istemiyorum.

  • Benutzer-Avatarbild

    1PCde main karakter nasıl ban yemez?

    Rurouni55 - - Genel

    Beitrag

    @sahibim16 metin2 ip adreslerini tek tek loglamıyor tek yaptığı şey her hesabın girdiği son ipyi loglamak. yani 2 hesap aynı ipden girip trade yapsa ve sonra diğer karakterin başka ipden giriş yaparsa ikisinin girdiği son ip adresi farklı görünür. ip ban durumunda diğeri kurtulur. ama eğer ticaret loguna bakarlarsa bulunabilirsin.

  • Benutzer-Avatarbild

    @justdown3 hesapları nasıl oluşturuyorsun? çoğu kişi direk hesap oluşturmada takibe alınıyor zaten hesapları oluştur birkaç gün dinlendirip kasmaya başla. direkt metin2 sitesinden kayıt ol.

  • Benutzer-Avatarbild

    @justdown3 kardeşim account creatordan oluşturuyorsan 1 lvl hesapların da ban yer @KIZILPENCE @Slait hocam şu account creator fix yedi artık kaldırın lütfen bizzat deniyorum account creator ile açılan hesaplar açıldığı gibi ban yiyor onun haricinde sorun yok bende.

  • Benutzer-Avatarbild

    Quick start doesnt work

    Rurouni55 - - Technical problems

    Beitrag

    I select which slots to start on quick start menu and click start but program closes and i start it manuel. stop is working nice only problem is starting right now.

  • Benutzer-Avatarbild

    Zitat von fuatbey2344: „Arkadaşım sen bu grupta moderatörlük yapıyorsun suna taammül ediyoruz buna taammül ediyoruz diyorsun EEE BIRAK OZAMAN ? BİZİM GÜL YÜZÜMÜZÜN HATRINA YAPMIYORSUN ? İŞİNE GELEN YORUMA CEVAP İŞİNE GELMEYİNCE YOK SU YOK BU TIRISKADAN TEYYARE.“ Adam cevap vermiş daha ne istiyorsun? 3-4 saat sonra açılacak demiş. Sen daha yok tayyare meyyare hava cıva peşindesin.

  • Benutzer-Avatarbild

    M2Bob Ban Olayları

    Rurouni55 - - Genel

    Beitrag

    @erenbt hocam gameforge çok güzel önemler almış bunun için ister hileyle tut ister hilesiz 3 saat ya da daha fazla tutarsan ve şansın kötüyse ban yiyorsun. hatta kaç level adamların hesapları banlandı olay olmuştu bayağı bir.null board.tr.metin2.gameforge.com/…k-eventi-haks%C4%B1z-ban/

  • Benutzer-Avatarbild

    sürüm çıktı indirdi patcher ama hala aynı hata var

  • Benutzer-Avatarbild

    account password

    Rurouni55 - - Technical problems

    Beitrag

    There is an option icon for every account. Click it and then click show password. It is going to ask you for your m2bob account password. That is for security. Then you can see your passwords.

  • Benutzer-Avatarbild

    M2Bob Ban Olayları

    Rurouni55 - - Genel

    Beitrag

    Zitat von erenbt: „@Rurouni55 sistem banı öyle mi oluyor Hesaplar tek tek yiyince sistem banı olmuyor mu ? Neyse sen bunları yazdınya sana verdiğim cevaplara üzüldüm Neyse kolay gelsin.“ Bak sistem banı olsa direk levelbotu ya da başka bir botu açtığın anda ban yersin. Sistem senin kasıldığını anlayınca ha dur az kasılsın da öyle banlayım mı diyecek? Tabii ki hayır. Sistemin anlama süresi diye bir şey de yok tabii ki. Tek tek banlama sebepleri ise değişkenlik gösterebilir. gmlerin keyfine kalmış…

  • Benutzer-Avatarbild

    M2Bob Ban Olayları

    Rurouni55 - - Genel

    Beitrag

    Zitat von Turkia: „(Versteckter Text)Zitat von erenbt: „ Bir de bunu yazan başkası mı @Rurouni55“ [color=rgb(255, 0, 0); --darkreader-inline-color:#ff3333;" data-darkreader-inline-color="]Gmye selam söyle bi hergun aynı saatte banlamasın beni al resimler tarihlere ve ban saatlerıne bak bırgun once ve bırgun sonrası olarak ss lendı;script yok[/color] (Versteckter Text) (Versteckter Text)“ yav iyide hepsi aynı saatte banlanmamış ki aynı anda kasılan karakterler banlanmış bu gayet doğal bir durum g…

  • Benutzer-Avatarbild

    M2Bob Ban Olayları

    Rurouni55 - - Genel

    Beitrag

    Zitat von erenbt: „Zitat von Rurouni55: „banlar bana dün geceden gelmeye başladı gece 2de falan hoparlörden o ban sesi geldi anladım zaten. diğer hesaplar açıktı. şimdi tüm hesaplar gitti az önce içinde parayla pazar çarı da gitti farklı ip olmasına rağmen. banlayanlar elle banlıyorlar yang satış yapan hesapları ve bağlantılı hesapları da banlıyorlar.“ Bir de bunu yazan başkası mı @Rurouni55 İnsanları bottan mı soğutmak amacın.“ burada söylediğim sistem banı değil gmnin banlaması. zaten sistem b…

  • Benutzer-Avatarbild

    M2Bob Ban Olayları

    Rurouni55 - - Genel

    Beitrag

    Zitat von erenbt: „(Versteckter Text) Daha önce defaten yazdım. "Yılanın başını küçükken ezme" politikası uyguluyorlar. 20 leveli geçirtmiyorlar. 1- Küçük levelli çarlar (beklemiş ve e-posta onaylı çarlar) 2- Toplama veya levelbot çalışması (yani sadece kendi kendine slotlara gidip kesmesi) (çekme ve pelerin kapalı, 7x hızlı koşma vs vs zaten free olduğu için yok) 3- Pot basma Bu üç özellik bir arada ise kesin ban geliyor. Öyle bazılarının dediği gibi ışınlanma, exp bağışı, etp vs vs scritpti de…

  • Benutzer-Avatarbild

    düzenli kullanıcıların hepsi yang sitelerinden alıyor ki zaten. yang fiyatlarının düşmesi normal zaman geçtikçe düşer zaten önemli olan oyundaki pazar fiyatlarını yavaştan yükseltmek bu sayede aynı kazancı alırız.

  • Benutzer-Avatarbild

    M2Bob Ban Olayları

    Rurouni55 - - Genel

    Beitrag

    @Turkia fotoğrafa baktım sadece 1 hesabın ban yediği saati paylaşmışsın ne anlamı var ki bunun? 10 tane hesap aynı anda her gün ban yiyorsa o zaman sıkıntı vardır.