Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 100.

  • Benutzer-Avatarbild

    Arkadaşlar acil yardım bi bakarsanız

    ilkay26 - - Genel

    Beitrag

    ID'leri Resources\Userdata\Servers\Metin2\Logs adresinde görebilirsin, şifreyi nasıl görebileceğini bilmiyorum, id'ler işini görür umarım.

  • Benutzer-Avatarbild

    Anti-ban suggestion

    ilkay26 - - General

    Beitrag

    Video They are recording video when changing channel and tryin to find item on the ground with our names.

  • Benutzer-Avatarbild

    Anti-ban suggestion

    ilkay26 - - General

    Beitrag

    I'm using anti-ban / when someone near, change channel but we all know that some bob users taking our ss even if we use antiban. They are changing channel with bob and trying to take ss. @Slait Can you add a function : İf channel changed because of same character .... times, exit bot / change slot etc.? Bob already know the name of character near you. I think it is not that hard to add. (sorry for bad english:)

  • Benutzer-Avatarbild

    Anti ban

    ilkay26 - - Questions about M2Bob

    Beitrag

    Yes it alert.also you can see where gm is when they using invisible mode ( ex: ch1 merhants )

  • Benutzer-Avatarbild

    m2bob a 2 aydır giremiyorum

    ilkay26 - - Genel

    Beitrag

    Güzel kardeşim 2 aydır halledemiyorsan bir internet kafeye git hallet işini. Her gün girmen gereken bir site değil zaten m2bob.net ...

  • Benutzer-Avatarbild

    Anti-ban öneri

    ilkay26 - - M2Bob'a Bagli Sorunlar

    Beitrag

    Hepinizin bildiği üzere hile kullanarak ss alan bir kaç kişi mevcut. Her ne kadar oyuncu yakındayken ch değiştir seçeneğini kullansak da, bu kişiler de ch değiştire değiştire ss'lerimizi almaktadır. Acaba bota aynı oyuncu yüzünden ... kere ch değiştirirse bottan çıkış yap / slot değiştir gibi bir özellik eklenemez mi? Zaten bot hangi oyuncu yüzünden ch değiştirdiğini görebiliyor. Slait buna basit bir sayaç atayıp, sayaçtaki sayıya ulaşınca botu kapatmayı ayarlaması çok zor olmasa gerek. @KIZILPE…

  • Benutzer-Avatarbild

    33 günlük kullanım hakkında soru

    ilkay26 - - Genel

    Beitrag

    evet düşüyor

  • Benutzer-Avatarbild

    Bilgisayardan anlayanlar bir bakabilir mi?

    ilkay26 - - Genel

    Beitrag

    Abi canımı sıkan şey lenovo ideapad z580 İ5 3210M ile 6 bot açabiliyorum 7300hq ile de 6 bot açabiliyorum. üzücü bir durum

  • Benutzer-Avatarbild

    Bilgisayardan anlayanlar bir bakabilir mi?

    ilkay26 - - Genel

    Beitrag

    2 tane laptop kullanıyorum ve bir tanesi abra a5 v12.1.1 6 tane bot açtığım zaman cpu kullanımı%75 - %80 lerde dolaşıyor. Daha önce hesabı 12 cliente yükseltip 9 bot açtığımda botlar kapanıp kapanıp açılıyordu fakat bu sorun başka kullanıcılarda da vardı. Acaba tekrar 12 ye yükseltsem en azından 10 bot açabilir miyim bu laptop ile? Intel® Kaby Lake Core™ i5-7300HQ Intel® HM175 Express Chipset 8 gb ram Ve son olarak 4 veya 8 gb ram daha taksam performansta ne kadar değişiklik olur? Teşekkürler

  • Benutzer-Avatarbild

    Metin2 hile kullanımının %70 lere çıkması

    ilkay26 - - Genel

    Beitrag

    Bugün benim de dikkatimi çekti, çin botları gibi iç içe geçmiş bir gruba denk geldim. Bob mu yoksa yeni bir şey mi çözemedi

  • Benutzer-Avatarbild

    M2BOB HATASI ACİL YARDIM

    ilkay26 - - Türk

    Beitrag

    Ya arkadaşlar konuyla ilgili değil ama, metin2 nin forumuna giremeyen var mı benim gibi? ID şifre istiyor direk girişte

  • Benutzer-Avatarbild

    abi kaç saat oldu

    ilkay26 - - Genel

    Beitrag

    Bak hemen yukarıda forum yazısının 2 yanında changelog var. Orada botun son sürümünde hangi pvp ler eklenmiş görebilirsin. Veya ücretsiz sürümü indir dene.

  • Benutzer-Avatarbild

    Fiyatların artmasını istiyorum.

    ilkay26 - - Genel

    Beitrag

    Bu konu daha önce de açılmıştı ( yanlış hatırlamıyorsam bu 3. açılışı. ) Aramızda artık çoluk çocuk görmek istemiyoruz. 2. sayfada @NCT ve 4. sayfada @KIZILPENCE gerekli cevapları vermiştir. Saygılar

  • Benutzer-Avatarbild

    Kardeş kusuruma bakma aklıma geldi yazmasam olmazdı. ''Biz hep 5 liralık mazot alıyoruz''

  • Benutzer-Avatarbild

    Ben de kabasakal geç aldığı için başka bir siteye ticaretten aktarıyordum. Von satışından ban yedim. Kabasakalda en azından ban yemiyordum. Şimdi bu yazdıklarını okuduktan sonra nereye satacağımı bilemedim. @KIZILPENCE sizin bir site açma planınız vardı ne zaman hayata geçireceksiniz?

  • Benutzer-Avatarbild

    Yaşanılan güncellemeler ile alakalı bilgi

    ilkay26 - - Genel

    Beitrag

    Zitat von 123volkan: „Dediğn şey çok doğruda genede aynı soruya çıkıyor scripleri millet nasıl bulucak“ Scriptleri bulmazsın, yazarsın. Zaten adamlar "for advanced users" yazmışlar scriptlere

  • Benutzer-Avatarbild

    Beyler fiyatlar okadar da yüksek değil yapmayın ya. Ben ki 6 client ve 7 günlük key ile başladım bu işe. Baktım parasını zaten 1-2 gün içerisinde çıkartıyor, 7 günlük key ile 30 günlük ve daha sonrasında 95 günlük key aldım. 6 bot ile en kötü 2 haftada 95 günlük key parası çıkartabiliyoruz zaten. Ban dalgasından korkup almayanlar oluyormuş. Ne zaman botun 3 ay boyunca kapalı olduğunu gördük? Sadece 6 botla bile 1 ayda asgari ücret kadar kazanabiliyorsak fiyatlara fazla dememiz biraz ayıp olmaz m…

  • Benutzer-Avatarbild

    Güncellemeden sonra

    ilkay26 - - Genel

    Beitrag

    Botsuz girdim, pazar hesabım ve pazar hesabıma aktarma yaptığım karakterim engellendi. Şansa bak 40 gün sonra vurdular edit : ban sebebi olarak won satışı yazmışlar

  • Benutzer-Avatarbild

    Haklısınız fazla bot olunca göze batıyor da, bir de şöyle düşünseniz: Nasılsa her taraf bot diye ss almıyor çoğu oyuncu, ancak haftada 1 tane görse (anti ban kapalılar için konuşuyorum) onun ss ini alır. Eksi tarafları olduğu gibi + tarafları da var bence.

  • Benutzer-Avatarbild

    Shopbotu sabil çalışan var mı?

    ilkay26 - - Teknik Sorunlar

    Beitrag

    Eskiden shopbot açtığımda, diğer bütün botlar herhangi bir nedenden kapansa bile shopbot'um açık kalırdı. Kapanması en az olan bottu. Fakat şu sıralar 10 dakikada bir kesin oyundan atıyor. Aynı sorunu yaşayan var mı? ( 9.8.7 // 9.8.9 // 9.8.10 sürümlerinde aynı sorunu yaşıyorum )