Ankündigung [TR-Collection Thread] Ban Raporlari

    Selam Beyler ve Bayanlar, degerli M2Bob Kullanicilari,

    Malesef son kez demeliyimki: Lütfen konu alakali kalin. Konu ile alakasis yorum lar silinecek ve bir temp. Ban sonucu olacak forumdan.

    Öncelikle halen süren problemler icin kusura bakmayin, en hizli sekilde fixlemeye calisiyoruz ve calismalar devam ediyor. Cogu kisiyi "zor" duruma getirdigimizi biliyoruz.

    Üstelik malesef bildirmeliyimki bügün'ki güncelleme yarin öyle saatine (TR Saat ~13) ertelendi. Nedeni: Algilamaya karsi bir kac fonksion daha tam eklenmedi.
    Yarinki güncelleme'de bir tarz "deneme". Yani dikkatli olun.

    Yarinki güncelleme olayi fixlemezse, Cuma (öglen saati) gününe kadar, arka plandaki Anti-Algilama fonksionlari eklenecekdir.

    Saygilarla M2Bob-Ekibi

    Halabaya schrieb:

    Selam Beyler ve Bayanlar, degerli M2Bob Kullanicilari,

    Malesef son kez demeliyimki: Lütfen konu alakali kalin. Konu ile alakasis yorum lar silinecek ve bir temp. Ban sonucu olacak forumdan.

    Öncelikle halen süren problemler icin kusura bakmayin, en hizli sekilde fixlemeye calisiyoruz ve calismalar devam ediyor. Cogu kisiyi "zor" duruma getirdigimizi biliyoruz.

    Üstelik malesef bildirmeliyimki bügün'ki güncelleme yarin öyle saatine (TR Saat ~13) ertelendi. Nedeni: Algilamaya karsi bir kac fonksion daha tam eklenmedi.
    Yarinki güncelleme'de bir tarz "deneme". Yani dikkatli olun.

    Yarinki güncelleme olayi fixlemezse, Cuma (öglen saati) gününe kadar, arka plandaki Anti-Algilama fonksionlari eklenecekdir.

    Saygilarla M2Bob-Ekibi

    Boblara süre eklenme mevzusu ne oldu hocam ?

    Nothing.Everthing.

    Halabaya schrieb:

    Selam Beyler ve Bayanlar, degerli M2Bob Kullanicilari,

    Malesef son kez demeliyimki: Lütfen konu alakali kalin. Konu ile alakasis yorum lar silinecek ve bir temp. Ban sonucu olacak forumdan.

    Öncelikle halen süren problemler icin kusura bakmayin, en hizli sekilde fixlemeye calisiyoruz ve calismalar devam ediyor. Cogu kisiyi "zor" duruma getirdigimizi biliyoruz.

    Üstelik malesef bildirmeliyimki bügün'ki güncelleme yarin öyle saatine (TR Saat ~13) ertelendi. Nedeni: Algilamaya karsi bir kac fonksion daha tam eklenmedi.
    Yarinki güncelleme'de bir tarz "deneme". Yani dikkatli olun.

    Yarinki güncelleme olayi fixlemezse, Cuma (öglen saati) gününe kadar, arka plandaki Anti-Algilama fonksionlari eklenecekdir.

    Saygilarla M2Bob-Ekibi


    Hayırlısı be gülüm

    Tatiana schrieb:

    Halabaya schrieb:

    Selam Beyler ve Bayanlar, degerli M2Bob Kullanicilari,

    Malesef son kez demeliyimki: Lütfen konu alakali kalin. Konu ile alakasis yorum lar silinecek ve bir temp. Ban sonucu olacak forumdan.

    Öncelikle halen süren problemler icin kusura bakmayin, en hizli sekilde fixlemeye calisiyoruz ve calismalar devam ediyor. Cogu kisiyi "zor" duruma getirdigimizi biliyoruz.

    Üstelik malesef bildirmeliyimki bügün'ki güncelleme yarin öyle saatine (TR Saat ~13) ertelendi. Nedeni: Algilamaya karsi bir kac fonksion daha tam eklenmedi.
    Yarinki güncelleme'de bir tarz "deneme". Yani dikkatli olun.

    Yarinki güncelleme olayi fixlemezse, Cuma (öglen saati) gününe kadar, arka plandaki Anti-Algilama fonksionlari eklenecekdir.

    Saygilarla M2Bob-Ekibi


    Hayırlısı be gülüm

    Aynen be hocam hayırlısı yalnız bunlar gülüm yerine başka bişeyler hakediyorda daha üst mertebe şeyler neyse :D Bu arada kimse bana emir veremez neyin ne olduğunu çok iyi biliyoruz.

    Nothing.Everthing.

    Tatiana schrieb:

    oguzhan39 schrieb:

    gençler şu pack index bağlantılı vurma olan 7x ya da onehit deneyen var mı öyle düz takılsak ban yiyen oldu mu?


    Şu an farklı hilelerde yakalanma gibi bir şey söz konusu değil. Aksine seni avcı yakalamadığı taktirde ban yemiyorsun. Şu anki sistemin aradığı net şey m2bob :D 2-3 ay sonra görüşürüz gençler :D



    Farklı hileler yakalanmıyor, 1.5 haftadır 3. lonca değiştirişim


    Cesaret korkunun ettiği duadır

    eowyn schrieb:

    Tatiana schrieb:

    oguzhan39 schrieb:

    gençler şu pack index bağlantılı vurma olan 7x ya da onehit deneyen var mı öyle düz takılsak ban yiyen oldu mu?


    Şu an farklı hilelerde yakalanma gibi bir şey söz konusu değil. Aksine seni avcı yakalamadığı taktirde ban yemiyorsun. Şu anki sistemin aradığı net şey m2bob :D 2-3 ay sonra görüşürüz gençler :D



    Farklı hileler yakalanmıyor, 1.5 haftadır 3. lonca değiştirişim


    Biliyorum ben de kullanıyorum aynısını halen de kullanıyorum o sorunsuz şu an m2bob sorunlu tabii m2bob daha işlevi yüksek o yüzden bekliyoruz halen :D

    Tatiana schrieb:

    KargaKral schrieb:

    Tatiana schrieb:

    SheronTR schrieb:

    Üretimimi yapıyorum bir sıkıntı yok şuanlık turkey serverinde raya oturttum eski düzene girdim. Evet gördüğünüz o kahraman çarlar benimdir efenim ;)


    Kardeş daha karakter oluştururken ban yiyoruz :D Kandırmaya gerek yok insanları.

    Edit : Sakın bana temiz yap her şeyi deme :) Çünkü her şeyi kusursuz yapıyorum başka evde başka int başka bilgisayar hile de açılmayacak şeyler v.s. en fazla ne mi oluyor girdikten 2 dakika sonra gidiyor :D


    kardeş ben de üretim deyim arkadaş yalan söylemiyor. şuanda 4 sw de üretim yapıyorum.


    İlginç çünkü daha karakter oluştururken ban yiyorum. Farklı internet farklı pc de etki etmiyor yani 2 dakika etki ediyor. Ki yani bu sadece 2 kişide çalışması garip geliyor. :/


    BotAccounttan yiyor olabilirsin.Çoklu hesap açma

    Sharla schrieb:

    Tatiana schrieb:

    KargaKral schrieb:

    Tatiana schrieb:

    SheronTR schrieb:

    Üretimimi yapıyorum bir sıkıntı yok şuanlık turkey serverinde raya oturttum eski düzene girdim. Evet gördüğünüz o kahraman çarlar benimdir efenim ;)


    Kardeş daha karakter oluştururken ban yiyoruz :D Kandırmaya gerek yok insanları.

    Edit : Sakın bana temiz yap her şeyi deme :) Çünkü her şeyi kusursuz yapıyorum başka evde başka int başka bilgisayar hile de açılmayacak şeyler v.s. en fazla ne mi oluyor girdikten 2 dakika sonra gidiyor :D


    kardeş ben de üretim deyim arkadaş yalan söylemiyor. şuanda 4 sw de üretim yapıyorum.


    İlginç çünkü daha karakter oluştururken ban yiyorum. Farklı internet farklı pc de etki etmiyor yani 2 dakika etki ediyor. Ki yani bu sadece 2 kişide çalışması garip geliyor. :/


    BotAccounttan yiyor olabilirsin.Çoklu hesap açma


    Tek hesap açıp farklı pc farklı internet kullanarak giriyorum hocam ve bot account değil system 3rd party olarak yiyorum banı :)

    Tatiana schrieb:

    NCT schrieb:

    yeni sürümde test sürüm diyor süre eklense ne olcak eklenmese nolcak bence önemli olan sorunun çözülmesi yoksa süre falan hikaye


    Dostum deneyiniz deniliyor bunun için süre gerekiyor hiçkimse de denemek için ücret ödemez yani en azından testi free şekilde yapmak isteyenler olacaktır.

    bu konuda haklısın ama düzelmeden eklemezler adamları tanıyorum :)
    Yardım ve sorunlarınız için [email protected]

    NCT schrieb:

    Tatiana schrieb:

    NCT schrieb:

    yeni sürümde test sürüm diyor süre eklense ne olcak eklenmese nolcak bence önemli olan sorunun çözülmesi yoksa süre falan hikaye


    Dostum deneyiniz deniliyor bunun için süre gerekiyor hiçkimse de denemek için ücret ödemez yani en azından testi free şekilde yapmak isteyenler olacaktır.

    bu konuda haklısın ama düzelmeden eklemezler adamları tanıyorum :)


    kardesım premium olsa ne olur free olsa ne olur açarsın hesabını açarsın 1 level karakterını bekletırsın 1 2 3 gun gır cık yaparsın bırsey kullanmana gerek yok ban yedıkten sonra oylede yer. ılla kasman gerekmıyor zaten algı olursa o sekılde ban yıyor.
    Umarım cuma gününe kadar düzelir, hiç özgür hissedemiyorum oyunda kendimi :)

    Bu arada program ismi için özel mesajlar geliyor, güvenmediğimi söyleyince küfür edenler var, söylediğime dua edin, bana mesaj atanların yarın işim düştüğüne cevap vermeyeceğini bile bile önerilerimi sunuyorum aptal olmayın az büyüyün


    Cesaret korkunun ettiği duadır

    NCT schrieb:

    Tatiana schrieb:

    NCT schrieb:

    yeni sürümde test sürüm diyor süre eklense ne olcak eklenmese nolcak bence önemli olan sorunun çözülmesi yoksa süre falan hikaye


    Dostum deneyiniz deniliyor bunun için süre gerekiyor hiçkimse de denemek için ücret ödemez yani en azından testi free şekilde yapmak isteyenler olacaktır.

    bu konuda haklısın ama düzelmeden eklemezler adamları tanıyorum :)


    :)

    Turkia schrieb:

    NCT schrieb:

    Tatiana schrieb:

    NCT schrieb:

    yeni sürümde test sürüm diyor süre eklense ne olcak eklenmese nolcak bence önemli olan sorunun çözülmesi yoksa süre falan hikaye


    Dostum deneyiniz deniliyor bunun için süre gerekiyor hiçkimse de denemek için ücret ödemez yani en azından testi free şekilde yapmak isteyenler olacaktır.

    bu konuda haklısın ama düzelmeden eklemezler adamları tanıyorum :)



    kardesım premium olsa ne olur free olsa ne olur açarsın hesabını açarsın 1 level karakterını bekletırsın 1 2 3 gun gır cık yaparsın bırsey kullanmana gerek yok ban yedıkten sonra oylede yer. ılla kasman gerekmıyor zaten algı olursa o sekılde ban yıyor.


    Sorun şurada free sürümde bıraktığın zaman 7 saat götürüyor durur iken fakat premium var iken girer girmez ban yiyorsun yani anlatmak istenilen olay bu. Deneme olarak tam denemesini yapamıyorsak zaten update gelmesi de bir işe yaramaz :)
    bekliyoruzzzz

    Geiger schrieb:

    deneme sürümü niye gelmedi


    Eve kargoylamı gonderecekler kardeş geldi ya :D

    bi kaç dk önce yoktu kardeşim baktımda yazmıştım yani orun görmede değil senin anlamanda

    geiger bi sus amk hem malsın hemde mallığını kapatmaya çalışıyosun

    size yardımcı olanda kabahat

    asıl sen böyle kazmalığınla artislik olsun diye yazdığını gösterdin yani yardım etmek isteyen yol gösterir sen direk insanın yüzüne vuruyorsun "görmüyor musun" diye. Sana saygı duyuyorum hayvan olmak senin kaderin değil seçimin :)

    NCT schrieb:

    geiger bi sus amk hem malsın hemde mallığını kapatmaya çalışıyosun

    size yardımcı olanda kabahat

    Adam küfür ediyor hocam gözünü sevim @Halabaya ver şuna permayı aklı başına gelsin ?

    King Bald schrieb:

    NCT schrieb:

    geiger bi sus amk hem malsın hemde mallığını kapatmaya çalışıyosun

    size yardımcı olanda kabahat

    Adam küfür ediyor hocam gözünü sevim @Halabaya ver şuna permayı aklı başına gelsin ?


    kendi forum hesabın kapatılmış diye başkalarınınkinide kapatmaya çalışan insanlık abidesi

    burda daha 1 2 gün önce yalaklık yapan bir veletsin şimdi insanlara ahkam kesmen çok manidar olmuş

    NCT schrieb:

    King Bald schrieb:

    NCT schrieb:

    geiger bi sus amk hem malsın hemde mallığını kapatmaya çalışıyosun

    size yardımcı olanda kabahat

    Adam küfür ediyor hocam gözünü sevim @Halabaya ver şuna permayı aklı başına gelsin ?


    kendi forum hesabın kapatılmış diye başkalarınınkinide kapatmaya çalışan insanlık abidesi

    burda daha 1 2 gün önce yalaklık yapan bir veletsin şimdi insanlara ahkam kesmen çok manidar olmuş

    Forum hesabım kapatılmadı bilader şu an bi yanlışlık oldu halabaya açmaya çalışıyor kapatılma falan yok kime yakalakalık yaptığımı söyler misin bi zahmet ?

    Geiger schrieb:

    asıl sen böyle kazmalığınla artislik olsun diye yazdığını gösterdin yani yardım etmek isteyen yol gösterir sen direk insanın yüzüne vuruyorsun "görmüyor musun" diye. Sana saygı duyuyorum hayvan olmak senin kaderin değil seçimin :)



    daha patcher yapmayı bilmeyen adamlar nasıl bot kuruyor gerçekten şaşıyorum.

    dün halabaya yorum yapmış bugün 13 te bir güncelleme geleceği yönünde tam o saatte güncelleme geldi.

    sen 2 dk sonra niye güncelleme yok diye mızıldıyorsun şimdi senin anlaman mı kıt görme problemin mi var yoksa ı q seviyen mi yerlerde geziyor belkide hepsidir

    valla ben eğer kontrol etmemişsem 13 den sonra ve yalan söylüyorsam senin deyiminle mallığımı kapatmak içinmişse :) Allah benin iki dünyada da kahretsin yok eğer sen kaşınıyorsan seni kahretsin.Bizde yalan olmaz ben bu işi Allaha bırakıyorum.

    Arkadaşlar m2 bobu günlerdir bekliyorum bi dünya zararım var. M24 pro ile dün deneme yaptım hiç bi şekilde banlanma olmadı... Bu şekilde sorun devam edicekse çoğu kullanıcı diğer hileye geçiş yapacaktır.

    SungerBob schrieb:

    Arkadaşlar m2 bobu günlerdir bekliyorum bi dünya zararım var. M24 pro ile dün deneme yaptım hiç bi şekilde banlanma olmadı... Bu şekilde sorun devam edicekse çoğu kullanıcı diğer hileye geçiş yapacaktır.


    kendimi mart ayına kadar şartladım. Eğer düzelmezse bende geçiş yapıcam