m2bob fiyatları

      Sadaka diye veriyoruz zaten daha kullanmadık hileyi. Sözde güncelleme gelmiş hiç bir değişiklik yok. Türklerle gram ilgilenen yok. Anlamadığım şey neden Türk yöneticiler Türklerle ilgilenmiyor. Bizim verdiğimiz para para değil mi ? @KIZILPENCE kardeşim duy sesimi


      @KIZILPENCE demin bu odadaydı mesajları okudu gitti umursamadı bile adam. Hani bir cevap vereyim falan yok girip bakıyorlar aykırı bir durum var mı.
      12₺ daha zam yapılmış :) eskiden 1 gün 1 liraya denk geliyordu şimdi 1 gün için 1.87 ödüyoruz. (33 gün baz alınmıştır)

      Slait ile ilgili bir konu değil ki euro kuru üzerinden satılıyor ve ana dağıtıcı mofis euro kuruna göre çevirerek satıyor.
      Anlayacağınız derdimiz Slait ile olmamalı euro nasıl yükseliyorsa düşürmeye çalışmalıyız.
      Benim hayatta yegane fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir.
      Mustafa Kemal ATATÜRK


      yapamam k.b. ;)


      M2Bob'dan gelen en son fiat artirimi (günler azalmasi, M2Bob herzaman 10€ paket ile satiliyor) sene basi birinici ayda geldi.

      Ondan yana gelen fiat artirimlari sadece EURO-TL kurundan kaynakli.
      Misal olarak sadece gecen sene ile karsilasma yaparsak.
      4. ay 2017 1 Euro = 4 Tl yani 10€'luk paket 40 TL'e geliyor.
      Suanki durumsa 1 € = 5 TL den fazla ve bu TL fiatini algiliyor.

      Üstelik son "torba kanunu" ile fiatlar arti.
      Bunu kizilpence güzel anlati:
      Türkiyede satış yapıp yurtdışında paralarını tutan tüm şirketlere yönelik torba kanunu çıktı mayıs ayında yürürlüğe yeni girmeye başladı Tüm yang şirketleride sitelerini bu ay Tr ye taşıyorlar mecburi olarak kıbrıstaki tüm bankaları kapatılıyor artık hepsi %18 kdv ye tabi tutulacaklar m2bob da yurtdışında faaliyet gösterdiği için mecburen yükseltmek zorunda kaldı fiyatları yüksek vergi ödeyecekleri için​


      M2Bob'un eline bu son fiat artmalarda bir kurus fazla para gelmiyor.

      Saygilarla Halabaya

      halabaya en azından 1 bob hesabı 2 pc de açılabilse bunu yapsanız yine bi nebze nefes alırız artık m2 bob la faaliyet yapmak çok zor çünkü çok maliyetli

      ekleme not: çift karı engellemek için bu sistemi getirdik gibi bişey söylemiştiniz. artık insanlar normal kazanamıyor kaldıki kar yapabilsin bence bunu bi gözden geçirmenizi tavsiye ederim. insanlar kazanmadığı bir sisteme para yatıracağını düşünmüyorum. kazan kazan politakası şuanda doğru işlemiyor.
      Yardım ve sorunlarınız için [email protected]

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von „NCT“ ()

      taylor66 schrieb:

      abi bu şakamı 21 tl olmuş 7 günlük bob artık sitelerde yakında 50 tl olursa sasırmam



      başka bir konuda bir arkadaşa yaptığın yorum oda bu durumdan muzdarip ve senin verdiğin cevap ya kardeşim memnun değilsen kullanmıcaksın anladınmı kat ve kat parasını alıyorsun zaten bu neyin kafasıdır.....

      şimdi bu duruma diyecek bişi bulamıyorum başkalarının sorununa bobu savun kendi konunda şikayet et bu neyin kafasıdır :D

      Benim 5 bob üyeliği alıyordum artık almıyorum 1 tane alıyorum sattım sistemleri ne pvplerde adam akıllı çalışıyor nede trde üstelik çoklu pcde açılmıyor ve üstüne üstlük bu fiyat nedir kardeşim metin2de slotlar altınmı sıçıyorda bu kadar uçurdunuz fiyatları

      Halabaya schrieb:

      yapamam k.b. ;)


      M2Bob'dan gelen en son fiat artirimi (günler azalmasi, M2Bob herzaman 10€ paket ile satiliyor) sene basi birinici ayda geldi.

      Ondan yana gelen fiat artirimlari sadece EURO-TL kurundan kaynakli.
      Misal olarak sadece gecen sene ile karsilasma yaparsak.
      4. ay 2017 1 Euro = 4 Tl yani 10€'luk paket 40 TL'e geliyor.
      Suanki durumsa 1 € = 5 TL den fazla ve bu TL fiatini algiliyor.

      Üstelik son "torba kanunu" ile fiatlar arti.
      Bunu kizilpence güzel anlati:
      Türkiyede satış yapıp yurtdışında paralarını tutan tüm şirketlere yönelik torba kanunu çıktı mayıs ayında yürürlüğe yeni girmeye başladı Tüm yang şirketleride sitelerini bu ay Tr ye taşıyorlar mecburi olarak kıbrıstaki tüm bankaları kapatılıyor artık hepsi %18 kdv ye tabi tutulacaklar m2bob da yurtdışında faaliyet gösterdiği için mecburen yükseltmek zorunda kaldı fiyatları yüksek vergi ödeyecekleri için​


      M2Bob'un eline bu son fiat artmalarda bir kurus fazla para gelmiyor.

      Saygilarla Halabaya

      Ozaman haydi halaya halalaya

      Vahşetin ortasında şafak vakti açan bir çicek gibi ışıldıyorum.Kir ve çamurdan yükseldim.Ben bataklıkta açan bir çiçeğim.Ben güzelliğin ta kendisiyim.