SPAM BOTLARIN KALDIRILMASI. <

      SPAM BOTLARIN KALDIRILMASI. <

      New

      Öncelikle herkese kolay gelsin iyi forumlar.

      Arkadaşlar oyunda köyde gezerken hepimizin gördüğü alttan sınırsız ard arda flood atan 10 15 karakter.Fısıltı bloklamadan gezmek neredeyse imkansız ve oyuncular bile bu durumdan fazlasıyla rahatısz ben bile köyde 2 dakika duramıyorum adamlar nasıl olmasın :) FREE VERSİONU Kaldırmak için açtığımız konuya hepimizin sayesinde slait tarafından açıklama geldi ve kısıtlama gelicek diye biliyorum birazda olsa rahatlıyıcaz.Spambotunda aynı şekilde bir düzenleme veya başka bir şekilde engellenmesi gerektiğini düşünüyorum.Hemfikir olan arkadaşlar konuyu desteklerse sevinirim.

      Şimdiden destekleyen herkese teşekkürler.







      Kimse zeki ya da her şeyi bilerek doğmaz.

      没有生而知之者。



      New

      Bende bu sorunu çok büyük bir sorun olduğunu düşünüyorum her kafasına esen site burda paylaşım yapa yapa piyasanın anasını ağlattılar 3.5₺den saruhan serverinde won satılmaya başladı ve hızla düşüyor yakında 2₺yi görürse kimse şaşırmasın bıda kimse artık ekmek yiyemez seviyeye gelecek durumlara gelecek. O yüzden herkes elinden geleni yapsın piyasayı cablı tutmak için herşey yapılsın yetkililerden önemle arz ettiğimiz bi sorundur bu sğpambot kaldırılsın.

      New

      Bir çok müşteri bazı şeyleri istiyor fakat bazı şeyler yapılmakta geç kalınıyor oyunun sonu geldikten sonra mı yapılacak ben onu anlamıyorum çok zor bir şey mi bunlar ? 7 günlük bot 27 tl gibi bir rakam veriyoruz lütfen artık bizim sözümüzde geçsin free dahi kalkmadı henüz sadece her şey konusuldugu gibi kalıyor.

      New

      Spambot m2bobun belasıdır. Ve bunun yuzunden banlanan amator cok botcu var. Adam pazar kurmus depoya. Herkese spam geçiyor depo önü şunlar sunlar satılıyor ugramayı unutmayın diye :D ben botum diye bağırıyor ama haberi yok garibimin :(

      We Have Drogba. They Don't.


      New

      Şahsi fikrim spam bot kaldırılmaz , kaldırılırsa site yöneticileri yeterli reklamı yapamayacaktır. Yeterli reklam olmadığından müşteri azalacaktır ve bizler yang stoklarını eritmekte zorlanacağız.Fakat bi sınırlama veya kısıtlama getirilirse hem botlardan bıkmış oyuncular için hemde yediğimiz spamlardan ch1 e giremeyen bizler için güzel bi adım olacaktır.

      New

      oGoG wrote:

      Şahsi fikrim spam bot kaldırılmaz , kaldırılırsa site yöneticileri yeterli reklamı yapamayacaktır. Yeterli reklam olmadığından müşteri azalacaktır ve bizler yang stoklarını eritmekte zorlanacağız.Fakat bi sınırlama veya kısıtlama getirilirse hem botlardan bıkmış oyuncular için hemde yediğimiz spamlardan ch1 e giremeyen bizler için güzel bi adım olacaktır.

      Alıcı olduğu sürece satılacak platform da bulunur sen hiç merak etme.
      Şunu da göz önünde bulundurmak lazım. Oyunda zaten pek çok sorun varken, ch değiştirme bile kaldırılıp geri getirilmemişken oyuncuları oyunda tutmak gittikçe zorlaşıyor. Spambotlar botçu olduğumuz halde bizi rahatsız ediyor, bir de normal oyuncuları düşünün. Adamların piyasa düşürmesini geçtim, oyuncuları oyundan soğutuyorlar.

      New

      oGoG wrote:

      Şahsi fikrim spam bot kaldırılmaz , kaldırılırsa site yöneticileri yeterli reklamı yapamayacaktır. Yeterli reklam olmadığından müşteri azalacaktır ve bizler yang stoklarını eritmekte zorlanacağız.Fakat bi sınırlama veya kısıtlama getirilirse hem botlardan bıkmış oyuncular için hemde yediğimiz spamlardan ch1 e giremeyen bizler için güzel bi adım olacaktır.


      Bu işi uzun süredir yapan sitelerle calısan bircok kişi mevcut sen merak etme alan satan dahil bu konuya.Demem o ki spam botların hiçbir + sı yoktur o kadar hızlı ve saçma sapan uzun floodlar geçiliyorki ki bunu yapanların çoğu scam örnegin metin2hediyet.tk giriş yap hediyeni al veya fake bi alım sitesi kurmuş adam won alımı 7tl yazıyor wonu çalıyor gibi gibi birçok örneği mevcut.Köyde yürünemeyecek halde şuan oyun.






      Kimse zeki ya da her şeyi bilerek doğmaz.

      没有生而知之者。



      New

      Slaitin kaldıracağını düşünmüyorum bunu, sonuç olarak burası bir işletme ve sadece spam bot için bile alıcısı vardır belki de. Böyle bir şey olmaz yapabileceği eğer freede çalışıyorsa, premium için aktif kılar bu da pek caydırıcı olmaz.

      New

      ilkay26 wrote:

      oGoG wrote:

      Şahsi fikrim spam bot kaldırılmaz , kaldırılırsa site yöneticileri yeterli reklamı yapamayacaktır. Yeterli reklam olmadığından müşteri azalacaktır ve bizler yang stoklarını eritmekte zorlanacağız.Fakat bi sınırlama veya kısıtlama getirilirse hem botlardan bıkmış oyuncular için hemde yediğimiz spamlardan ch1 e giremeyen bizler için güzel bi adım olacaktır.

      Alıcı olduğu sürece satılacak platform da bulunur sen hiç merak etme.
      Şunu da göz önünde bulundurmak lazım. Oyunda zaten pek çok sorun varken, ch değiştirme bile kaldırılıp geri getirilmemişken oyuncuları oyunda tutmak gittikçe zorlaşıyor. Spambotlar botçu olduğumuz halde bizi rahatsız ediyor, bir de normal oyuncuları düşünün. Adamların piyasa düşürmesini geçtim, oyuncuları oyundan soğutuyorlar.


      Simyager wrote:

      oGoG wrote:

      Şahsi fikrim spam bot kaldırılmaz , kaldırılırsa site yöneticileri yeterli reklamı yapamayacaktır. Yeterli reklam olmadığından müşteri azalacaktır ve bizler yang stoklarını eritmekte zorlanacağız.Fakat bi sınırlama veya kısıtlama getirilirse hem botlardan bıkmış oyuncular için hemde yediğimiz spamlardan ch1 e giremeyen bizler için güzel bi adım olacaktır.


      Bu işi uzun süredir yapan sitelerle calısan bircok kişi mevcut sen merak etme alan satan dahil bu konuya.Demem o ki spam botların hiçbir + sı yoktur o kadar hızlı ve saçma sapan uzun floodlar geçiliyorki ki bunu yapanların çoğu scam örnegin metin2hediyet.tk giriş yap hediyeni al veya fake bi alım sitesi kurmuş adam won alımı 7tl yazıyor wonu çalıyor gibi gibi birçok örneği mevcut.Köyde yürünemeyecek halde şuan oyun.


      Arkadaşlar benim merak ettiğim birşey yok herkes keyfine baksın o konuda bi anlaşalım :) @Fankii ' ninde dediği gibi spam botu Kaldırılmaz , kısıtlama getirilebilir değiştirilebilir vs. Kimse müşterisinin istediği hizmeti elinde varken vermemezlik yapmaz sonuç olarak burada herşey para için dönüyor.Size iyi forumlamalar :thumbsup:

      New

      oGoG wrote:

      ilkay26 wrote:

      oGoG wrote:

      Şahsi fikrim spam bot kaldırılmaz , kaldırılırsa site yöneticileri yeterli reklamı yapamayacaktır. Yeterli reklam olmadığından müşteri azalacaktır ve bizler yang stoklarını eritmekte zorlanacağız.Fakat bi sınırlama veya kısıtlama getirilirse hem botlardan bıkmış oyuncular için hemde yediğimiz spamlardan ch1 e giremeyen bizler için güzel bi adım olacaktır.

      Alıcı olduğu sürece satılacak platform da bulunur sen hiç merak etme.
      Şunu da göz önünde bulundurmak lazım. Oyunda zaten pek çok sorun varken, ch değiştirme bile kaldırılıp geri getirilmemişken oyuncuları oyunda tutmak gittikçe zorlaşıyor. Spambotlar botçu olduğumuz halde bizi rahatsız ediyor, bir de normal oyuncuları düşünün. Adamların piyasa düşürmesini geçtim, oyuncuları oyundan soğutuyorlar.


      Simyager wrote:

      oGoG wrote:

      Şahsi fikrim spam bot kaldırılmaz , kaldırılırsa site yöneticileri yeterli reklamı yapamayacaktır. Yeterli reklam olmadığından müşteri azalacaktır ve bizler yang stoklarını eritmekte zorlanacağız.Fakat bi sınırlama veya kısıtlama getirilirse hem botlardan bıkmış oyuncular için hemde yediğimiz spamlardan ch1 e giremeyen bizler için güzel bi adım olacaktır.


      Bu işi uzun süredir yapan sitelerle calısan bircok kişi mevcut sen merak etme alan satan dahil bu konuya.Demem o ki spam botların hiçbir + sı yoktur o kadar hızlı ve saçma sapan uzun floodlar geçiliyorki ki bunu yapanların çoğu scam örnegin metin2hediyet.tk giriş yap hediyeni al veya fake bi alım sitesi kurmuş adam won alımı 7tl yazıyor wonu çalıyor gibi gibi birçok örneği mevcut.Köyde yürünemeyecek halde şuan oyun.


      Arkadaşlar benim merak ettiğim birşey yok herkes keyfine baksın o konuda bi anlaşalım :) @Fankii ' ninde dediği gibi spam botu Kaldırılmaz , kısıtlama getirilebilir değiştirilebilir vs. Kimse müşterisinin istediği hizmeti elinde varken vermemezlik yapmaz sonuç olarak burada herşey para için dönüyor.Size iyi forumlamalar :thumbsup:


      güzel demişşsin herşey para içi dönüyor. biz müşterilerimizi oyundan sogutursak spamdır sudur budur satıcak adam bulamıcaz gün gelince ve o zaman hiç birşey dönmeyecek :)

      New

      su bottakı en gereksız fonksıyon bence su spam bolumudur sıte yang satıcılarından başka kullanan oldugunuda sanmıyorum onlarda zaten free kullanıyor para verıpte pre aldıklarını sanmıyorum o yüzden kaldırılsın komple bence en ıyısı olucaktır