BOT ÇALIŞIYOR MU?

      User Avatar

      Post by “larvadhon” ()

      This post was deleted by “KIZILPENCE” ().

      New

      Aynen öyle kardeşim. Doğru düzgün çalışan sw yok. Bir tane buldum ondada millet itemini dizmiş artık. Yeni açılan serverlar için güncelleme getirseler güzel olurda. Premium üyelik var öyle boş boş duruyor. Boşuna almışım.

      m2bob kaç gündür güncellenmiyor. Yeni açılan sw lerde adamlar ilerliyor zaten bir anlamı kalmadı botun artık

      New

      burada bot çalışmıyor deyip botu kötüleyen arkadaşlar benim botum heryerde çalışıyor metin2 gameforge kaynaklı sorunlar var bot stabil ufak tefek sorunları var yok demiyorum oyun giriş çıkışlarında ama burada bot alehinde kötüleyici yorum yapmanıza gerek yok bot sorunsuz degil ama çalışır durumda.
      AsLa Pes Etme. :thumbup:

      New

      @Witcherry yalan mı söylüyoruz kardeşim? PvP Serverlardan bahsediyoruz biz. Çalışmıyor çoğunda ki söylüyoruz. Açılan konuları hiç mi görmüyorsun?
      Konuyu açan kişi GF sunucularını sormamış size, PvP Serverları sormuş. Yazdıkların bu konuyla alakasız.

      Ha yok çalışıyor Pvp Serverlarda diye bir iddan varsa listesini çıkarayım isimlerini buraya ekleyeyim

      New

      @tdstds ben şuanda pvp sw dede çalıştırıyorum gf dede ben forumdaki her konuyu okuyorum botta eksiklerin oldugunuda yazmışım ama sen burada gelip bot çalışmıyor para çöp diyorsun bu tutumun yanlış çünkü insanlara yanlış bilgi veriyorsun benim botum pvp serverdede gf dede aktif şekilde çalışmakta.
      AsLa Pes Etme. :thumbup:

      New

      Kardeşim çalışan server sayılı. 2-3 tanesinde çalışıyorsa 10 tanesinde çalışmıyor.

      Ör: UrielAC koruması olan Pvp Serverların hiçbirinde çalısmıyor. Sayılı sw de çalısıyor

      Arkadaş burada hangi swlarda çalışıyor demiş? Madem çok biliyon çalışan bütün Pvp leri yaz buraya arkadaş faydalansın.


      GF sunucuları ile alakalı laf eden yok. Sürekli aynı şeyi tekrarlayıp durma. PvP Server ile alakalı bir konu bu. Sürekli botu savunup durma neyin ne oldugunu neyin calısıp calısmadıgını bende biliyorum.

      Post was edited 1 time, last by “tdstds” ().

      New

      Çalışıyormu demek yerine pvp serverlerın isimleri yazıp bilgi alabilirmiyim deseniz daha sağlıklı olurdu.Tüm gameforge ülkelerinde çalışmaktadır ek olarak yaygın pvp serverlerda da sürekli güncellemeler yapılıyor.
      Changelog kısmından da takip edip bakabilirsin

      New

      Ben botu satın aldım, Rohan2 de oynuyorum, botun ayarları yapılıydı zaten, kontrol edip başlattım fakat 1 2 saattir, metin kestiremiyorum, haritada çizdiğim yol boyunca gidip sonra geri dönüyor çar, hatta genelde başlangıç noktasına varınca oyundan atıyor sonra tekrar geri hareket ediyor ve metinlere hiç dokunmuyor. Bu konuda yardım edebilecek misiniz? Belki benim ayarlarımla ilgili bi sıkıntı olabilir?