recophin Senior Member

  • Mitglied seit 22. August 2017
Letzte Aktivität
, Foren-Startseite
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    Zitat von KIZILPENCE: „@recophin onu dilediğince yap lakin onuda takibe alıyorlar araştırıyorlar dikkatli ol :) Genç kahraman silah scripti 10+20+30+40 10 seviyede bir yeni silahı otomatik olarak alıp karaktere giydiren…
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Mag den Beitrag von KIZILPENCE im Thema M2Bob Ban Olayları.

    Like (Beitrag)
    @recophin onu dilediğince yap lakin onuda takibe alıyorlar araştırıyorlar dikkatli ol :) Genç kahraman silah scripti 10+20+30+40 10 seviyede bir yeni silahı otomatik olarak alıp karaktere giydiren scripttir.Kullanmayınız.
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    (Versteckter Text) Genç kahraman scripti dediğin ne oluyor başkan ben 97 level hesabıma bug ile 70 level silahı alacagım ondan mı bahsediyorsun ? Ondan bahsediyorsan yapmayacagım mecbur zehir çekecez bi tane @KIZILPENCE
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    Zitat von xxoogg: „Zitat von recophin: „Zitat von xxoogg: „Zitat von recophin: „Ya ban falan yok arkadaşlar 2 3 çarınız ban yiyince hemen konu açmıssınız anlasılan yenisiniz ban yemeye alısın hesap açtıgınız andada ban yiyebilir 1…
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    Zitat von xxoogg: „Zitat von recophin: „Ya ban falan yok arkadaşlar 2 3 çarınız ban yiyince hemen konu açmıssınız anlasılan yenisiniz ban yemeye alısın hesap açtıgınız andada ban yiyebilir 1 ay sonrada ban yiyebilir tamamen şans işi…
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    Ya ban falan yok arkadaşlar 2 3 çarınız ban yiyince hemen konu açmıssınız anlasılan yenisiniz ban yemeye alısın hesap açtıgınız andada ban yiyebilir 1 ay sonrada ban yiyebilir tamamen şans işi yani
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema Okey Card Game - Bot verfasst.

    Beitrag
    Zitat von KIZILPENCE: „İt is definitely detecting the system. We tested 3 days with 200 characters 2 thousand sets end result 1000 silver 950 bronze 50 gold howewer, All accounts were closed every 24 hours. For Turkish users: Paylaşılan okey…
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Mag den Beitrag von KIZILPENCE im Thema Okey Card Game - Bot.

    Like (Beitrag)
    İt is definitely detecting the system. We tested 3 days with 200 characters 2 thousand sets end result 1000 silver 950 bronze 50 gold howewer, All accounts were closed every 24 hours. For Turkish users: Paylaşılan okey scripti son 1 aydır…
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat das Thema Merhaba! Alchemy Bot gestartet.

    Thema
    Gençler bu simyacı botunda mesela 1. karakter bitti 2. karaktere kendisi otmatik geçiyor mu anlayabilen var mı "Set last to 24 hours" ve "Set last 0h" seçenekleri ne iş yapıyor bilgisi olan var mı geçen konuşmalar hep ingilizce ve Türkçe…
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Mag den Beitrag von Zynix im Thema İyi efsunları satma problemi.

    Like (Beitrag)
    Zitat von recophin: „Zitat von Zynix: „Ekleyeceksin bana ayarladığın dosyayı bir yere yükleyip at ben sana düzenleyip atarım“ Copy paste yaptım 35 36 38 yazdım oralara sonunada 15 yazdım işte olur heralde kardeşim olursa çok sağol :D“ olur :)
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema İyi efsunları satma problemi verfasst.

    Beitrag
    Zitat von Zynix: „Ekleyeceksin bana ayarladığın dosyayı bir yere yükleyip at ben sana düzenleyip atarım“ Copy paste yaptım 35 36 38 yazdım oralara sonunada 15 yazdım işte olur heralde kardeşim olursa çok sağol :D
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema İyi efsunları satma problemi verfasst.

    Beitrag
    Zitat von Zynix: „@recophin benim o paylaşımı yaptığım hesabıma bir şey oldu ve silindi. Bu hesabıma bildirim gelmediği için ve konuyu takip etmediğim için göremedim hocam k.b.“ Önemli değil şimdi cevaplayabilir misin rüzgar ve…
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema İyi efsunları satma problemi verfasst.

    Beitrag
    Zitat von Vries: „Zitat von recophin: „Zitat von Zynix: „Eskiden bununla ilgili bir konu açmıştım Link : Satıclacak İtemlerin Efsunlarını Ayarlama [Resimli Anlatım] Forumu azıcık gezsen çok rahat bulabilirdin.“ Sorunu kendi çapımda hallettim…
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema İyi efsunları satma problemi verfasst.

    Beitrag
    Zitat von Zynix: „Eskiden bununla ilgili bir konu açmıştım Link : Satıclacak İtemlerin Efsunlarını Ayarlama [Resimli Anlatım] Forumu azıcık gezsen çok rahat bulabilirdin.“ Sorunu kendi çapımda hallettim fakat senin konunu biliyorum zaten…
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema [TR]Elymt2 verfasst.

    Beitrag
    Kardeş salıdan önce olmayacak boşa hergün yorum atma pvp serverler ile ilgili sorunlar hemen çözülmüyor
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema Balık Botu verfasst.

    Beitrag
    Zitat von taylor66: „kod girmek gerekiyor bu kodları siz elinizlemi giriyorsunuz üşenmeden ya :D“ svside koruması var ise kodu otomatik giren programı var ama serveri oynamadıgım için bilmiyorum turkmmo forumunda biraz bakarsan bulabilirsin…
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema Satıclacak İtemlerin Efsunlarını Ayarlama [Resimli Anlatım] verfasst.

    Beitrag
    Kardeşim bende 15 şimşek ve rüzgarlı kaskları otomatik satıyor onu nasıl düzelceteğim satmamasını istiyorum fakat 36 ve 38 kodunu bulamadım orada
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema 61 den 75 levele hesap kasma verfasst.

    Beitrag
    Zitat von Vries: „Zitat von M2Bobcu2: „Selamun aleyküm dostum , ban yemeden nasıl o levelere kadar kasıyorsun?Bu konu hakkında beni bilgilendirirsen sevinirim.Ban yedim 30 w kadar zarar ettim.Banı 2 hafta içerisinde yedim.“ hocam para…
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema 61 den 75 levele hesap kasma verfasst.

    Beitrag
    Zitat von M2Bobcu2: „Selamun aleyküm dostum , ban yemeden nasıl o levelere kadar kasıyorsun?Bu konu hakkında beni bilgilendirirsen sevinirim.Ban yedim 30 w kadar zarar ettim.Banı 2 hafta içerisinde yedim.“ Hergün belirli saatlerde kimsenin…
  • Benutzer-Avatarbild

    recophin -

    Hat eine Antwort im Thema M2bob hataları düzeltilmeli (m2bob'la ilgili sorunun varsa konuya bak) verfasst.

    Beitrag
    Zitat von Shinraa: „Arkadaşlar oto toplamada sıkıntı yaşıyorum öyleki hiçbir şey toplamıyor nedeni nedir acaba? Birde toplama hızı her şeyi denedim ama olmadı onuda söyleyeyim“ Yanlısıkla yeni liste olusturmussundur yada ihmal…