xxoogg Noob

  • Mitglied seit 28. August 2017
Letzte Aktivität
, Thema „Setari LevelBot bune!“
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    @KIZILPENCE eğer bunu okursan seninle bir konu konuşmalıyım hocam burdan ya da yan tarafta skype adresim var ekler misin?
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    Üstteki arkadaş pelerin kullanıyormuş ban yemiyormuş ben kullanmıyorum pelerin zaten hızlı vuruş speed var gerek görmüyorum ondan dolayı kullanmıyorum.
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    Zitat von Turkia: „Gelirlerinizi kazançlarınzı yazmayın editleyip kaldırın aksi taktirde banlar 2 katı olursa bi halt kasamayız haberiniz olsun forum inceleniyor :D Sistem birse iki yaparlar :D Hergün aynı saatte ban yemesi çok ilginc kımse kesmıyor…
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    @recophin hocam belliki bir lvl olana kadar normal kasılıyorsun o esnada fark edilirse ban yeme olasılığın artar ben yeni sv de günlük 60 - 80 m gibi bir gelir yakaladım böyle devam ediyorum.Bu ban olayları sv ler arası farklılık gösteriyor tabi.
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    Zitat von Turkia: „Zitat von recophin: „Ya ban falan yok arkadaşlar 2 3 çarınız ban yiyince hemen konu açmıssınız anlasılan yenisiniz ban yemeye alısın hesap açtıgınız andada ban yiyebilir 1 ay sonrada ban yiyebilir tamamen şans işi yani“ @xxoogg hocam…
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    Zitat von recophin: „Zitat von xxoogg: „Zitat von recophin: „Ya ban falan yok arkadaşlar 2 3 çarınız ban yiyince hemen konu açmıssınız anlasılan yenisiniz ban yemeye alısın hesap açtıgınız andada ban yiyebilir 1 ay sonrada ban…
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    Zitat von recophin: „Ya ban falan yok arkadaşlar 2 3 çarınız ban yiyince hemen konu açmıssınız anlasılan yenisiniz ban yemeye alısın hesap açtıgınız andada ban yiyebilir 1 ay sonrada ban yiyebilir tamamen şans işi yani“ Yok baya 1…
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    dediğim gibi çekmeyi açmıyorum sadece full özellik kullanıyorum.
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    4 gün oldu hala ban yemedim korkunca sakınınca yiyorsun onu anladım.
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    Bir moderatör ya da Türk yetkili arkadaş bana özelden ulaşabilir mi büyük bir sıkıntım var da size iletsem siz de kodlama yapanlara iletseniz çok iyi olur.
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    3 Gündür açık olan hesaplarım şuan ban yemedi level botta günde 12 saat kadar açık kalıyorlar. En son ss gelince toplu ban yiyorlar bu da en az 3 gün ediyor ve bu sürede ben kazanacağımı kazanmış oluyorum botları özellikli
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    Katılıyorum bot bizi pc başından uzaklaştıramıyor sürekli bakmak zorunda kalıyoruz bazen kafasına göre hareket ediyor.
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    @Turkia 2.Köyde mi kasılıyorsun bi de hangi server?
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    Zitat von Drakee: „1 pcde m2bob dıger yan pcde malum bır fırmanın botunu kurdum ..yan yanalar ..ayrı gayrısı yok yanı dıb dıbe duruyorlar ..m2bob ban yedı dıger bot yemıyor daha ne soylenebılır kı ...dahada bısı yazmam buraya…
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    @Turkia Hocam aslında ben biraz araştırdım şimdi size anlatayım.- SpeedHack kesinlikle ama kesinlikle sisteme yakalanıyor banlanma süresiyle doğrudan alakası var ama speed hack açmadan da hesap saatlerce takılıyor. - Hızlı vuruş, Tek el vuruş ve Tek
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema Okey Card Game - Bot verfasst.

    Beitrag
    @KIZILPENCE python loader ne oluyor?
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2Bob Ban Olayları verfasst.

    Beitrag
    Ben ne script kullanıyorum ne de shop bot ama hesapları her gün ban yiyor farm botta daha geç yiyor ama level botta hızlı yiyor onu farkettim normal oto av şeklinde açsam bile geceden öğleni görmüyor hesap dinlendirmek falan da nafile buna
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2BOB 7x mi geldi? verfasst.

    Beitrag
    Şu düşen etp leri cora çevrimeme ile ilgili bir şey paylaşılsa daha iyi olacak bence
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat eine Antwort im Thema M2BOB 7x mi geldi? verfasst.

    Beitrag
    @KIZILPENCE bu bobdaki yeni panelin ne özelliği olacak bilgin var mı?
  • Benutzer-Avatarbild

    xxoogg -

    Hat das Thema M2BOB 7x mi geldi? gestartet.

    Thema
    Slotların yanında dururken ya da geçerken otomatik saldırıyorlar sabit durunca kesiyor bota 7x mi eklenecek bir bilgisi olan var mı? :saint: