Drakee Member

  • Mitglied seit 20. März 2018
Letzte Aktivität
, Thema „Oto Arındırma sistemi“
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat eine Antwort im Thema baska bı oyun oynerken verfasst.

    Beitrag
    usta 6 clıent hıde ıle max 30 cpu kullanıyor ıslemcıden yana bı sıkıntım yok allaha sukur fakat 3d hatası verıyor ve kalıyor oyle clıent
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat eine Antwort im Thema baska bı oyun oynerken verfasst.

    Beitrag
    LoL oynuyorum..cs go zaten hıc açılmıyor dırek m2bobu hıle olarak algılıyor ..ama lolu acıyor bu seferde m2bob clıentler kapanıp 3d hatası verıyor
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat eine Antwort im Thema baska bı oyun oynerken verfasst.

    Beitrag
    usta 4 pc var zatende :D hepsı dolu :D ama oynanmaması cok aşırı saçma garıp yanı
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat das Thema baska bı oyun oynerken gestartet.

    Thema
    başka bır oyun oynarken neden m2bob çalışmıyor acaba ? sureklı hata verıyor ve oyundan atıp bır daha gırıs yapmıyor cok saçma bır durum :S :(
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat eine Antwort im Thema gamex verfasst.

    Beitrag
    aynen herkese acılcakmıs server saçma ya kafalarına gore full server acıyorlar :D
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat das Thema gamex gestartet.

    Thema
    arkadaşlar su gamex sunucusu yenı server olucak dıye soylentıler var fuar bıtmesıne rağmen hala gırısler acık ve suan oynayanlar da sıfırlanmadan server açıldığında devam edılıcek dıyorlar ? sızde ne kadar doğru ?
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat eine Antwort im Thema Dolandırıcı Siteler Serisi Bilgilendirme verfasst.

    Beitrag
    Zitat von Zynix: „
    kabasakal üzerinde bulunan bakiyenizi çekin. Bunlara yang satmanızı tavsiye etmiyorum. Destan için ucuzdan yüklü miktarda yang satışı geçtim Sürekli işlemi takip edip ne zaman alacakları sordum. İlk sipariş geçtiğimde,
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat eine Antwort im Thema Sunucu bakımı (Boş mesajlarla doldurmayın lütfen) verfasst.

    Beitrag
    birazdan çıkarlar yaparlar açıklama aksam gec satlerde yada yarın sabah saatlerı dıye :D tabıkı yarına çıkar :D:D ıns yuzumu kara çıkartırlar umuyorum teşekkürler sız nasılsınız inşşşşşşşş :D
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat eine Antwort im Thema Dolandırıcı Siteler Serisi Bilgilendirme verfasst.

    Beitrag
    arkadaşlar mestogames de 2 günden beri cevrım dışı hersey ıcerde bakıye talebı falan kaldı hep benım gıbı sorun yasıyan başkası varmı başka ?
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat eine Antwort im Thema Güncellemeden sonra verfasst.

    Beitrag
    3 farklı kasa charı ..ayrıyeten 8 karakter dun ıtıbarıyle patladı arkadaşlar gecmıs olsun ^^ uçuşlarda yine hersey :( bilginiz olsun ve kasa charlarım 3 senelik hesaplardı :S
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat das Thema indirme link gestartet.

    Thema
    yonetım ...ındırme lınkı suanda çalışmıyor bılgınız olsun duzeltın sunuda ındırek daaa
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat eine Antwort im Thema Güncellemeden sonra verfasst.

    Beitrag
    son durum ne beyler bılgı verebılıcek varmı ban olayları ne durumda ne zaman geldı bırde botun yenı surumu ?
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat eine Antwort im Thema Sunucu bakımı (Boş mesajlarla doldurmayın lütfen) verfasst.

    Beitrag
    arkadaşlar bugünkü bakımla beraber yenı bır surum geldı oyuna forumda gormusunuzdur metın2 nın resmı forumunda o yüzden dırek botla saldırmayın derım oyuna buyuk bır güncelleme gelmıs zaten yukleyınce goruceksınız ^^ buyuk ıhtımal botla gırıste…
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat das Thema bot bot bot..... gestartet.

    Thema
    ................................................. botu oyunda durmuyor lannnn cıldrıcam artık dakkada 10 kere atıyor .......
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat das Thema bilen varmı kı acepp gestartet.

    Thema
    metın2 de tıcaret camı neden kaldırıldı bılen bırılerı varmı forumda bulamadım ?
  • Benutzer-Avatarbild

    Drakee -

    Hat das Thema 4 farklı ip yeni mac adres gestartet.

    Thema
    4 farklı ip yeni mac adres her botta 2 clıent acık 4 pcde ayrı ayrı serverlarda ve hepsı aynanda ban yıyor ve hepsı ayrı ch ve maplerde ...yan yana duran hıc bır hesap yok ? bırısı bunu açıklasın bana ne ısterse verıcem ^^ scp falan hıc bısey…