Fankii Senior Member

  • Member since Jul 26th 2018
Last Activity
, Forum List
  • User Avatar

    Fankii -

    Replied to the thread Bazı sorunlar....

    Post
    @Slait The option of throwing silver and gold keys to the ground automatically turns off after a while. If the inventory is full for Anglebot, wants to go to the fisher and sell the excess. Mermaid key and mermaid chest added to the game. And that…
  • User Avatar

    Fankii -

    Replied to the thread [TR]PhebiaMT2.

    Post
    Quote from 66burak66: “Bot kontrolünün bi taktiği filan varmı acaba? otomatik yazma gibi bişey? bilen varsa bana ulaşabilirmi m2bob un uzmanı filan yazabilirmi bana? Dc Burak#1614” Şuan için yok fakat ilerleyen zamanlarda, Slait üzerinde…
  • User Avatar

    Fankii -

    Replied to the thread M2BOB IŞINLAYICIDA TAKILIYOR..

    Post
    Sanırım internet hızınız ile ilgili bir problem yada bilgisayarınızın işlemcisi çok hızlı tepki veremiyor, ışınlanma sonrasında
  • User Avatar

    Fankii -

    Replied to the thread [TR] Antimt2.

    Post
    Quote from mvgta: “when i activate the wait hack, the game kick me. I can't play when the wait hack is activated. Someone can help me please @Slait @Fankii” svside dolayısıyla waithack oyundan atar çokta gerek yok zaten oyunun sağladığı…
  • User Avatar

    Fankii -

    Replied to the thread [TR] Antimt2.

    Post
    Kapatabilirsin son sürümde bunu kapatmak için bir fonksiyon eklendi.
  • User Avatar

    Fankii -

    Replied to the thread METİN2 balık botu sorunu.

    Post
    Sorunu düzgün bir biçimde dile getirseydin kimse böyle bir hareket yapmazdı. Sen agresif bir şekilde saldırdın önceki konunda farkındaysan. Kimse böyle bir insana yardım etmek istemez, haklıyken haksız durumuna düşürmene gerek yok…
  • User Avatar

    Fankii -

    Replied to the thread [TR]Alesia2.

    Post
    5 id toplanırsa mutlaka yapılacaktır
  • User Avatar

    Fankii -

    Replied to the thread [TR]PhebiaMT2.

    Post
    Quote from rumeliler74: “Hile gelen son guncellemeden sonra çalışmıyor bende, sabah bı guncelleme daha yaptı oyun. Calıstırabılen varmı hıleyı? i.hizliresim.com/1pYaA5.png” Çalışıyor herhangi bir problem yok.
  • User Avatar

    Fankii -

    Replied to the thread [TR]Alesia2.

    Post
    @Slait The P-server requires a 4-character PIN on the login screen. So I guess bob is can't login automatically. Other than that, I did experiments on the server wallhack does not work. svside is throwing back the character. Dostum güncellemesi yakın…
  • User Avatar

    Fankii -

    Replied to the thread [TR]PhebiaMT2.

    Post
    Oyunu ve botu son sürüme güncelleyin, güncellemeden sonra bobdan Phebia2 dosyalarından phebia2clientv3.bin i seçip oyuna giriş yapabilirsiniz. Herhangi bir problem yoktur. Eğer hâlâ bir problem olursa teamwiever ile yardımcı olmaya çalışırım.
  • User Avatar

    Fankii -

    Replied to the thread 7x Damage.

    Post
    Hocam ben başkasının yaptığı bir şeyi kullanmıyorum doğrudur dediğin olabilir. Pack dosyalarını açıp değiştirebiliyorsan güzel bir 7x yapabilirsin.
  • User Avatar

    Fankii -

    Replied to the thread 7x Damage.

    Post
    @burakbaser14 ben kendi 7x imi kullanıyorum :D botunki pek yeterli gelmiyor