WinqRS Noob

  • Hieß früher „ozgureken47“
  • Mitglied seit 3. August 2018
Letzte Aktivität
, Dashboard
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat eine Antwort im Thema Metin2 editli pack verfasst.

    Beitrag
    2 gün önce e postana yolladım dedin
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat eine Antwort im Thema Metin2 editli pack verfasst.

    Beitrag
    ben inanıyom ki yardımcı olacak arkadaşlar var mertbey38 yardımcı olcaktı oda aktif değil
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat eine Antwort im Thema Metin2 editli pack verfasst.

    Beitrag
    Yokmu Yardımcı Olabilecek Biri
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat eine Antwort im Thema Metin2 editli pack verfasst.

    Beitrag
    @Fankii galiba NTC senin yazdın postu silmiş özelden falan yazarmısın ne yazdıysan
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Mag den Beitrag von Zynix im Thema Otomatik Client ve Menü Gizleme Programı | Zynix.

    Like (Beitrag)
    İyi günler botçular Uzun zamandır beklediğim halde gelmeyen bu özellik için ufak bir program yazıp sizinle paylaşmak istedim :) Bazı arkadaşlarımız bot ile uğraşıyorken oyun oynuyor veya film izliyor. Botların veya menülerin öne gelmesinden
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat eine Antwort im Thema Metin2 editli pack verfasst.

    Beitrag
    @mertbey38 usta hazıra alışmaktan değil çok meşaketli iş: D dil falan bilmek gerek çok sağol bu arada gelmemiş galiba
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Mag den Beitrag von Zynix im Thema Create Automatic Guild | Otomatik Lonca Oluşturma | Script.

    Like (Beitrag)
    Quellcode (48 Zeilen) Please use it by downloading the folder or be careful when copying all 11 lines. 6491Red_Down_Arrow-256x256.png
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Mag den Beitrag von Zynix im Thema Belirlenen Sürede Otomatik Client Kapatma Programı | Zynix.

    Like (Beitrag)
    İyi günler botçular Belirli bir süreden sonra client şişmesi sorununu yaşayan fazlasıyla botçu olduğunu fark ettim. Bu sorunu gidermek için ufak bir program yazıp sizinle paylaşmak istedim :) Bu program belirlenen sürenin üstüne çıkan client olduğu
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat das Thema Metin2 editli pack gestartet.

    Thema
    Merhaba Arkadaşlar Elinde bota atmak için editli packı olan varmı yardımcı olursanız çok gzl olur
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat eine Antwort im Thema Phyton Loader Sorunu verfasst.

    Beitrag
    bide özelden msj atamıoz galiba msj kutusu dolmuş
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat eine Antwort im Thema Phyton Loader Sorunu verfasst.

    Beitrag
    @burkinq1914 çok sagol thread ne demek
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat eine Antwort im Thema Phyton Loader Sorunu verfasst.

    Beitrag
    @mertbey38 ÖM atım cevabını bekliyorum usta
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Folgt nun Zynix.

    Folgen
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Folgt nun Slait.

    Folgen
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat das Thema Phyton Loader Sorunu gestartet.

    Thema
    Arkadaşlar biliyorsunuz bobun phyton fonksiyonu ve denediğim bütün phyton loaderler çalışmıor gf artık ne yaptıysa bildiğiniz çalışan bi phyton loader varmı gf de
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat eine Antwort im Thema m2BOB Dostlarım Yardım Lazım (NordVPN) Hakkında verfasst.

    Beitrag
    keşke masraf etmeseydin vpn falan alıpta hiç gerek yok böle şeylere en kötü ne kastıysan telefonun internetinden aktarırdın temiz hesaba yada moadem falan reset atardın bu tarz ip değiştrime programları ban yemenizi kolaylaştırır ben…
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat eine Antwort im Thema !!!! Güncellememe !!! verfasst.

    Beitrag
    @KIZILPENCE boba günceleme mi gelmiş phyton fonksiyonları sorunu giderildi mi ?
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat eine Antwort im Thema m2bob maden botu sorunu verfasst.

    Beitrag
    @KIZILPENCE fotoğraftan anladığımız kadarıyla maden oldu halde biti diyor acaba bu sorun bi tek arkadaşta mı var
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat eine Antwort im Thema M2BOB waithack sorunu verfasst.

    Beitrag
    @burakbaser14 oluyor kardeşim 7x de var bende 1hit damagede hangisini istersen yollayabilirm bulamadıysan @kerdd rica ederim kardeşim
  • Benutzer-Avatarbild

    WinqRS -

    Hat eine Antwort im Thema m2bob maden botu sorunu verfasst.

    Beitrag
    kesin olarak şurdan kaynaklanıyor diyemicem ama galiba bu gönceleme ile ilgili olabilir güncelemden sonra bob da phyton fonksiyonları dahil wait hack falan çalışmıyor sliat dediğine göre gelecek güncelemede hal olucak gene olmazsa @KIZILPENCE haleder :D